16.04.2010

16 квітня, п’ятниця – Ів. 5,30-6,2
Преп. Микити, ігумена Мідікійського
Не спроможен я нічого діяти від себе самого. Суджу я так, як чую, і суд мій справедливий, бо шукаю я не своєї волі, лише волі того, хто послав мене. Неправдиве моє свідоцтво, коли свідчу я сам за себе. Але за мене свідчить інший, і відаю я, що те його свідоцтво, яким він за мене свідчить, - правдиве. Послали ви були до Йоана, і він посвідчив правду. Я ж бо не від людини свідоцтво приймаю, але кажу вам це, щоб ви спаслися. Той був світич, який палає і світить, тож ви й побажали на часинку з світла повтішатись. Та в мене свідоцтво більше, ніж те Йоанове: діла оті, що їх Отець доручив мені для мого виконання, - ось ті саме діла, що їх я роблю, і свідчать за мене, що Отець мене послав. І Отець, який послав мене, свідчить за мене, лише ви ані голосу його не чули, ані виду його не бачили ніколи. І слова його не маєте, що перебувало б серед вас, - ви бо не віруєте в того, кого він послав. Простежте Писання, в яких, як ото ви гадаєте, ваше життя вічне, - а й вони свідчать за мене! Але ви не бажаєте до мене прийти, щоб жити життям вічним. Слави не приймаю я від людей. Та я спізнав вас, що не маєте в собі любови до Бога. В ім'я Отця мого прийшов я, а ви не приймаєте мене. Прийшов би інший у вашому імені, ви б такого прийняли. Як можете ви вірувати, коли ви славу один від одного приймаєте, а слави, яка від самого Бога, не шукаєте? Не гадайте, що я перед Отцем винуватиму вас: Мойсей - ось обвинувач ваш, отой, на якого ви сподівання покладаєте. Бо якби вірили ви Мойсеєві, то й мені б ви вірили: про мене бо писав він! Не віривши ж його писанням - як моїм словам повірите?» По тому пішов Ісус на той бік Галилейського Тиверіядського моря. І йшла за ним сила народу, бачили бо чуда, які вчинив він із недужими


Та в мене свідоцтво більше, ніж те Йоанове: діла оті, що їх Отець доручив мені для мого виконання… Ісус говорить до юдеїв. Але ці слова корисні і дуже актуальні і для нас! Хто має щире бажання пізнати Бога, той завжди знайде шлях до Нього… Хто не цікавиться Богом, тому навіть чудо не допоможе!
… І слова його не маєте, що перебувало б серед вас, - ви бо не віруєте в того, кого він послав… А що ми? Яке свідоцтво про нас дасть Ісус Отцеві на кінці нашого земного життя? Те, що скаже можемо ще поміняти тим, що почнемо будувати свої особисті стосунки з Богом – Отцем, Ісусом і Святим Духом…Бог щоденно «відкриває небо» та говорить нам, але не всі чують Його голос… Живемо у дуже швидкому темпі, часто дозволяємо, щоб нас поглинав світ і не чуємо тихого голосу Бога.

• Попробуймо в тихій молитві, розважанні бути більш чутливими до Божого голосу.

Немає коментарів: