08.04.2010

08 квітня, четвер – Лк. 10,16-21
Віддання Благовіщення. Собор арх. Гавриїла

Хто слухає вас, мене слухає; а хто гордує вами, мною гордує; а хто гордує мною, гордує тим, хто послав мене.” Повернулись сімдесят два з радістю, кажучи: “Господи, навіть і біси коряться нам з-за твого імени.” Він же сказав їм: “Я бачив сатану, що, наче блискавка, падав з неба. Ось я даю вам владу наступати на зміїв, скорпіонів і на всю ворожу силу - й ніщо вам не пошкодить. Одначе, не радійте тому, що духи вам коряться, але радійте тому, що ваші імена записані на небі.” Того часу Ісус був зрадів Святим Духом і промовив: “Я прославляю тебе, Отче, Господи неба й землі, що ти втаїв це від мудрих та розумних і відкрив немовляткам. Так, Отче, бо так тобі подобалося.

Того часу Ісус був зрадів Святим Духом...
Апостоли повернулися радісні, говорили Ісусові про свої досвіди, відкривали перед Ним свої серця, бо Йому безмежно довіряли. В цій приємній атмосфері Ісус з любов’ю звертає увагу на того, хто єдиний гідний прослави за все, що отримали. Це тепер каже і нам. Я прославляю Тебе, Отче, Господи неба й землі… Кожен наш новий день мав би бути наповнений щирою подякою Небесному Батькові. Не біймося любити Його, не будьмо скупі на хвалу та подяку.
...Ти втаїв це від мудрих та розумних і відкрив немовляткам… Деякі науковці могли би образитися при тих словах. Але це лише тоді, коли не мають достатньо покори у своєму серці, і в думках та словах дають Богу мало місця. Малі, покірні, віддають Богові ціле своє серце.

• Сьогодні подякую Богу за всі ті прості, звичайні речі, які Він мені дає.

Будь прославлений Боже, за все, що мені даєш кожну хвилину мого життя.

Немає коментарів: