17.08.2010

17 серпня, вівторок – Мр 3,13-19
7-ох муч. Ефеских; препмуч. Євдокії

Потім вийшов на гору й покликав тих, що їх сам хотів, і вони підійшли до нього. І він призначив дванадцятьох, щоб були при ньому, та щоб їх посилати із проповіддю; і дав їм владу виганяти бісів. Призначив він дванадцятьох: Симона, якому дав ім'я Петро; Якова, сина Заведея, та Йоана, брата Якова, й дав їм ім'я Воанергес, у перекладі - Сини грому; Андрія, Филипа, Вартоломея, Матея, Тому, Якова, сина Алфея, Тадея, Симона Кананія, та Юду Іскаріота, що його і зрадив.

…покликав тих, що їх сам хотів…
Ісус до свого служіння і сьогодні кличе тих, котрих сам хоче. Те, що є мало духовних покликань, може бути і нашим людським недоліком! Тихий Божий голос «глушимо шумом» телебачення, музики, зручностями…. Ісус кличе, але ми є переповнені собою!
і вони підійшли до нього… Покликання, чи до священства, чи до богопосвяченого життя, чи до подружжя є великим даром Божим і треба за нього молитися. Велике завдання тут має Церква, сім’я, вихователі. Щоб було достатньо нових Петрів, Іванів… мусимо їх випросити!
І він призначив дванадцятьох… кількість не означає якість. Про це мусимо всі дбати та просити за себе, а також й за тих, котрі мають служити, як приклади! В Бога немає нічого неможливого!!!

· Як я готуюсь до свого покликання? І якщо вже крокую за ним чи підтримую його молитвою?

Господи Ісусе, наповни мене своєю благодаттю, щоб я в кожній хвилині свого життя дозволив, щоб Ти мною керував.

Немає коментарів: