23.04.2010

23 квітня, п’ятниця – Ів. 6,48-54
Мучч. Терентія, Помплія і тих, що з ними

Я - хліб життя. Батьки ваші манну в пустині споживали, - і померли. Це ж хліб, що з неба сходить, щоб той, хто їстиме його, не вмер. Я - хліб живий, що з неба зійшов. Коли хтось цей хліб їстиме, житиме повіки. І хліб, що його я дам, це - тіло моє за життя світу.» Отож юдеї заходилися сперечатись між собою, кажучи: «Як отой може нам своє тіло дати їсти?» А Ісус їм: «Істинно, істинно говорю вам: Якщо не споживатимете тіло Чоловічого Сина й не питимете його кров, не матимете життя в собі.Хто тіло моє їсть і кров мою п'є, той живе життям вічним, і я воскрешу його останнього дня.


Прочитавши Євангеліє, можемо спитатися: Чи насправді досить тільки прийняти Євхаристію і прийдемо до неба? Коли хтось цей хліб їстиме, житиме повіки. - говорить сам Ісус. Коли добре подумаємо над словами Ісуса, то зрозуміємо, що коли приймаємо Його до свого серця, міняється і наше життя. Ісус свою постійною присутністю змінює нас, поступово ми починаємо бути більш подібними на Нього.
• Чи бажаю зустрічатися з Ісусом в Євхаристії?

Немає коментарів: