24.04.2010

24 квітня, субота – Ів. 15,17-16,2
Свщмч. Антипа, єп. Пергамського
Ось, що вам заповідаю: щоб ви любили один одного! Ненавидить вас світ - то знайте: мене він ще перед вами зненавидів. Були б ви від світу, то світ би своє любив. А що ви не від світу, бо я вибрав вас від світу, ось тому й ненавидить вас світ. Згадайте слово, що його був я вам вирік: Слуга не більший від пана свого. Переслідували мене - переслідуватимуть і вас. А слово моє зберігали - зберігатимуть і ваше. Та все те робитимуть вам за моє ім'я, не знають бо того, хто послав мене. Якби я не прийшов і не говорив до них, гріха не мали б вони. Та нині нема їм пробачення за їхній гріх! Хто ненавидить мене, той і Отця мого ненавидить. Був би я не вчинив серед них діл, що їх ніхто інший не вчинив, - гріха не мали б вони. А так - ось бачили, і зненавиділи: і мене, і Отця мого. Але щоб здійснилося слово, яке в законі їхньому записано: Зненавиділи вони мене без причини! Як прийде Утішитель, якого зішлю вам від Отця, Дух істини, який від Отця походить, то він і свідчитиме за мене. Та й ви свідчитимете: ви бо зо мною від початку.» «Повідав я вам те, щоб ви не зневірилися. Виключать вас із синагог. А й година настане, коли то всяк, хто вас убиватиме, буде гадати, що служить тим Богові.


Ісус сказав своїм учням: “Ненавидить вас світ - то знайте: мене він ще перед вами зненавидів. Були б ви від світу, то світ би своє любив”... Він і нам каже ці слова. З власного досвіду знаємо, що люди нас сприймають тоді, коли своїм ставленням, вчинками не відрізняємося від інших… Якщо не приєднуємося до тих, котрі матюкаються, живуть собі вільно та шукають нагоди до гріха, котрі крадуть в інших час і гроші, тоді на нас почнуть дивитися вже «іншими очима»… Скажуть про нас, що ми є консервативні, відсталі…
...А що ви не від світу, бо я вибрав вас від світу, ось тому й ненавидить вас світ... В сучасному світі свою віру в Бога покажемо найкраще своїми вчинками, словами та добрим ставленням до інших… Не дозвольмо, щоб нас обманув світ. Те, що це дорога, якою крокує більшість, ще не означає, що вона веде в правильному напрямку! До неба веде вузька дорога, і мало тих, що нею крокують. Постараймося збільшити їх кількість…

Немає коментарів: