14.10.2008

14.10. Покров Пресвятої Богородиці

Лк. 10, 38-42, 11, 27-28

38А як ішли вони [і] сам він увійшов до якогось села, то одна жінка, на ім'я Марта, прийняла його [до своєї оселі]. 39 Мала вона сестру, що звалася Марією, яка, сівши біля ніг Господа, слухала його слова. 40 Марта клопоталась про все приготуванням; спинившись, сказала: Господи, чи тобі байдуже, що моя сестра залишила мене саму служити? Скажи їй, щоб мені допомогла? 41 У відповідь Господь сказав їй: Марто, Марто, ти журишся і клопочешся багато чим, 42 а потрібне - одне. Марія ж обрала кращу частку, яка не відбереться від неї.

27Сталося ж, що коли мовив він це, якась жінка з юрби, піднісши голос, сказала йому: Блаженне лоно, яке носило тебе, і груди, які ти ссав. 28 Він відказав: По правді блаженні ті, що слухають Боже слово і бережуть його.

…то одна жінка, на ім'я Марта, прийняла його… Прийняття деяких гостей вимагає від нас певної підготовки. Можливо потрібно поприбирати, підготувати щось поїсти і тоді терпеливо чекати, коли прийде гість…

Сьогоднішня Євангелія має допомогти нам розважити над тим, що для нас означає прийняти Ісуса до нашого життя! Також і для зустрічі з Ісусом ми повинні підготуватися: викинути із свого серця все, що не дозволяє нам слухати Його, що забирає наш дорогоцінний час, який би ми могли бути біля Його ніг…

…Мала вона сестру, що звалася Марією, яка, сівши біля ніг Господа, слухала його слова…Марія добре зрозуміла, що для Ісуса набагато важливіше є серце, ніж зовнішній порядок чи стіл, повний їжі…А ми бажаємо, щоб Ісус був нашим гостем?...

Зупинімося сьогодні! відкладімо все земне… можливо під час Служби Божої або молитви в Церкві, … Сядьмо біля Ісусових ніг… Скажімо Йому, який важливий Він є для нас і як сильно ми Його потребуємо…

Що мені найбільше перешкоджає бути біля Ісусових ніг?

…Господи, Ти знаєш все, бачиш моє серце, бачиш як я хочу пізнати Тебе та любити....

Допоможи мені!...

Немає коментарів: