16.10.2008

16.10. Свщмч. Діонісія Ареопагіта

Лк. 4, 16-22

І прибув Він до Назарету, де був вихований. І звичаєм Своїм Він прийшов дня суботнього до синагоги, і встав, щоб читати. 17 І подали Йому книгу пророка Ісаї. Розгорнувши ж Він книгу, знайшов місце, де було так написано: 18 На Мені Дух Господній, бо Мене Він помазав, щоб Добру Новину звіщати вбогим. Послав Він Мене проповідувати полоненим визволення, а незрячим прозріння, відпустити на волю помучених, 19 щоб проповідувати рік Господнього змилування. 20 І, книгу згорнувши, віддав службі й сів. А очі всіх у синагозі звернулись на Нього. 21 І почав Він до них говорити: Сьогодні збулося Писання, яке ви почули! 22 І всі Йому стверджували й дивувались словам благодаті, що линули з уст Його. І казали вони: Чи ж то Він не син Йосипів?

…І прибув Він до Назарету, де був вихований… Для своїх співмешканців міста Ісус був настільки знайомим, що Його словам не приділяли великої уваги і ваги. Цей тесля мав би бути обіцяним Месією? Вони не мали охоти вірити в це..

А що ми? Яку важливість Ісусовим словам даємо ми ? Ким є Ісус для нас?

…На Мені Дух Господній, бо Мене Він помазав, щоб Добру Новину звіщати вбогим… Також і найближчі учні Ісуса не раз були здивовані Його діянням… Багато з того зрозуміли лише тоді, коли прийняли Духа Святого… Ну, хто в тому періоді зустрічався з грішниками, оздоровляв не багатих, але тих, які не мали нікого, їв з митниками та грішниками, говорив про себе, що він є хлібом життя…

Ми також прийняли Святого Духа і Він вчить нас пізнавати Божі дороги, розширює наше пізнання Бога через Церкву, через Святе Письмо, але лише настільки, наскільки ми Йому відкриємось, скільки місця дамо Йому у своєму житті…

Чи дозволяю я Святому Духові діяти в моєму житті?

…Духу Святий, допоможи мені краще зрозуміти правди віри та відкритися повністю Твоєму діянню…

Немає коментарів: