04.05.2010

04 травня, вівторок – Ів. 8,51-59
Свщм. Януарія й інших

Істинно, істинно говорю вам: Хто моє слово берегтиме, повіки не побачить смерти.» А юдеї йому: «Аж тепер ми збагнули, що ти таки навіжений. Авраам помер, і пророки, а ти твердиш: Хто берегтиме моє слово, той смерти не зазнає повіки. Невже більший ти, ніж Авраам, наш батько, який помер? А й пророки померли. Кого ти з себе робиш?» Ісус відрік: «Якщо я самого себе прославляю, слава моя - ніщо. Отець же мій, про якого кажете: Він Бог наш, - той мене прославляє.Та ви його не спізнали, я ж знаю його. І коли сказав би я, що не знаю його, був би і я такий, як ви, неправдомовець. Та я його знаю і бережу його слово. Авраам, ваш батько, сповнений був радощів звидіти день мій - і звидів, і втішився.» Юдеї ж йому: «Ще й п'ятдесят років нема тобі, а ти Авраама бачив?» І сказав їм Ісус: «Істинно, істинно кажу вам: Перше, ніж був Авраам, Я є.» І вхопили каміння, щоб кинути на нього, - та Ісус перейшов посеред них і полишив храм.

Істинно, істинно говорю вам
… Тому, що Ісус вживає два рази те саме слово, хотів нам напевно підкреслити щось дуже важливе. Намагаймося, тому, Його слова слухати уважно…
… Хто моє слово берегтиме, повіки не побачить смерти.»… Хто з нас не хотів би жити у вічному блаженстві в небі? Хіба знайдеться такий?! Але без нашого зусилля та бажання кожен день крокувати за Ісусом, з цього точно нічого не вийде!
Юдеї Йому сказали: “Аж тепер ми збагнули, що ти таки навіжений”… Не будьмо як Юдеї та не шукаймо причини, щоб не вірити в Ісуса Христа, але дотримуймося міцно Божого Слова, яке нас точно приведе до Божих обіймів!

Немає коментарів: