19.05.2010

19 травня, середа – Ів.16,15-23
Праведного і многостражд. Йова

Усе, що Отець має, - моє. Тим то й сказав я вам, що він з мого візьме і звістить вам. Ще трохи, і ви не побачите мене більше, і знову ще трохи, - і побачите мене: я бо йду до Отця.» Тоді деякі з його учнів заговорили між собою: «Що воно значить те, що він говорить: Ще трохи, і ви мене не побачите, а знову ще трохи, і побачите мене? І оте: Я йду до Отця?» Казали, отже: «Що воно означає, оте "трохи", про яке він говорить? Не знаємо, що він хоче сказати!» Ісус же, відаючи, що вони бажають його спитати, мовив до них: «Розпитуєте один одного, що я хотів сказати словами: Ще трохи, і мене не побачите, і знову ще трохи, і побачите мене? Істинно, істинно говорю вам: Голоситимете, ридатимете, світ же радітиме. Журитиметесь, але журба ваша у радощі обернеться. Журба жінці, коли вона народжує, бо година її вибила. А вродить дитятко - з радощів, що людина на світ народилася, вже й пам'яті про болі нема! Оце й ви нині в журбі. Але я вас знову побачу, і зрадіє ваше серце, і ніхто ваших радощів від вас не відбере. І того дня ви не будете питати мене нічого. Істинно, істинно кажу вам: Чого б ви тільки попросили в Отця, - він дасть вам у моє ім'я.

...Голоситимете, ридатимете, світ же радітиме...
Якщо глибше подумаємо над цими Ісусовими словами, то, можливо, зауважимо, що навколишній світ настільки впливає на нас, що ми до нього пристосовуємося. Піддаємося спокусі того, що можна тримати в руках, попробувати, побачити, чути. З часом бачимо, що нас вже не дуже засмучує усвідомлення того, що через важкий гріх, втратили Ісуса зі свого серця. Нас захоплюють пропозиції світу і ми потрохи втрачаємо те, що є в нас Боже та піддаємося тому, що нам пропонує навколишній світ. Якщо ми це усвідомили, почнімо усувати зі свого життя всі перешкоди на дорозі до неба.
...Журитиметесь, але журба ваша у радощі обернеться… Кожне правдиве зусилля нам щось коштує. Пошук дороги, яка приведе нас ближче до Бога, коштує також багато зусиль, можливо навіть і сліз, поту, зречень. Але в кінці цієї дороги наш сум та зречення переміняться на справжню радість, яку в нас ніхто не забере. Не сумуймо, що інші ходять в вишуканій одежі, мають дорогі машини, живуть в розкошах. Прикладаймо всі свої зусилля до того, що приведе нас до неба..

• Що можу змінити в своєму житті вже сьогодні ?


Господи, дай мені відвагу вже сьогодні крокувати за Тобою.

Немає коментарів: