17.05.2010

17 травня, понеділок – Ів. 14,27-15,7
Муч. Пелагії

Мир залишаю вам, мій мир даю вам; не так, як світ дає, даю вам його. Хай не тривожиться серце ваше, і не страхається! Ви бо чули, що сказав я вам: Відходжу і до вас повернуся. Коли б ви мене любили, то зраділи б, що я до Отця йду: Отець бо більший, ніж я. Нині сказав я вам те, - перед тим, як воно настане, - щоб, коли настане, - увірували ви. Небагато говоритиму вже з вами, надходить бо князь світу цього. Щоправда, у мені не має він нічого. Але щоб світ знав, що я Отця люблю, то так, як Отець мені заповідав, я і чиню. Уставайте ж, ідімо звідси!» «Я - виноградина правдива, а мій Отець - виноградар. Кожну в мені гілку, яка не приносить плоду, відрізує він. А кожну, яка вроджує плід, він очищує, аби ще більше плоду давала. Уже і ви чисті -, словом, яким промовляв я до вас. У мені перебувайте - а я у вас! Як неспроможна гілка сама з себе плоду принести, якщо не перебуватиме вона на виноградині, ось так і ви, якщо не перебуватимете в мені. Я виноградина, ви - гілки. Хто перебуває в мені, а я в ньому, - той плід приносить щедро. Без мене ж ви нічого чинити не можете. Якщо хтось у мені не перебуває, той, мов гілка, буде викинутий геть і всохне; їх бо збирають, кидають у вогонь, - і вони згоряють. Коли ж ви в мені перебуватимете, і мої слова в вас перебуватимуть, - просіте тоді, чого лиш забажаєте, і воно здійсниться для вас.

Мир залишаю вам, мій мир даю вам;…
І якщо деколи ми цього не усвідомлюємо, то одного разу на власному досвіді переконаємося, що найбільший дар, який нам Ісус дає – це мир!
Не так, як світ дає, даю вам його... Ми, люди, шукаємо мир завжди в чомусь іншому. Виходячи з дому чи квартири, попадаємо у вир світу, між тих, що поспішають на навчання, роботу, в магазин… і так потрохи приходить до нас неспокій. Дуже часто шукаємо речі, які міняються, і коли їх отримуємо, бажаємо мати ще більше та постійно щось нове.
Хай не тривожиться серце ваше, і не страхається!… В кожній хвилині нашого життя Христос відкриває свої обійми, в котрих можемо знайти правдивий мир та правду. Хто прийме мир Ісуса, хто вирішить наслідувати Його, той нічого не втратить, навпаки, багато отримає. Можливо це не будуть речі, які можемо мати, до яких можемо доторкнутися, але це є те, що можемо відчути – правдивий мир душі, радість!

• Чи я бажаю правдивого миру? Де його шукаю?


Господи Ісусе, дай мені силу та благодать зрозуміти, що коли втрачаю мир, то це означає, що десь розірвалося моє єднання з Тобою, і що мені потрібно навернутися.

Немає коментарів: