13.07.2010

13 липня, вівторок – Мр 3,13-19
Собор 12-ох апостолів.

Потім вийшов на гору й покликав тих, що їх сам хотів, і вони підійшли до нього. І він призначив дванадцятьох, щоб були при ньому, та щоб їх посилати із проповіддю; і дав їм владу виганяти бісів. Призначив він дванадцятьох: Симона, якому дав ім'я Петро; Якова, сина Заведея, та Йоана, брата Якова, й дав їм ім'я Воанергес, у перекладі - Сини грому; Андрія, Филипа, Вартоломея, Матея, Тому, Якова, сина Алфея, Тадея, Симона Кананія, та Юду Іскаріота, що його і зрадив.


Цими словами нас всіх Ісус кличе до свого служіння. Мене, тебе, батька, дитину, вчителя, продавця… Всіх нас висилає до світу в котрому живемо, навчаємось, працюємо.
Відмовляємось через те, що ще не прийшов час, що хочемо собі ще пожити? Що ми ще молоді, без досвіду, що не маємо доброго здоров’я, що в нашому оточенні і так не можна нічого зробити? Почнімо за Ісусовим прикладом спочатку з молитви. Господь нам дає свою силу рухатися та витривати біля Ісуса аж до кінця життя.

Господи, кличеш мене до свого служіння. Дай мені потрібну силу і віру бути апостолом там, де сьогодні буду!

Немає коментарів: