27.07.2010

27 липня, вівторок – Мт 21,23-27
Ап. Акили

А коли він увійшов у храм і почав навчати, прийшли до нього первосвященики і старші народу і мовили: «Якою владою ти це чиниш? Хто тобі дав цю владу?» Ісус у відповідь сказав їм: «Я теж спитаю вас про одну річ, і як ви мені на неї відповісте, то й я вам теж скажу, якою владою я творю це. Йоанове хрищення – звідки було? З неба чи від людей?» Вони почали розмірковувати між собою: «Якщо ми скажемо: З неба, – то він нам скаже: Чого ж тоді ви не увірували в нього? А скажемо, що від людей, – страхаємося народу, всі бо Йоана вважають за пророка». Тож вони відповіли Ісусові: «Не знаємо». Тоді й він мовив їм: «То й я вам не скажу, якою владою я творю це.

«Якою владою ти це чиниш? Хто тобі дав цю владу?»
Щоденно нас переслідують подібні запитання через медіа, телебачення, журнали, наших колег на роботі. Ми є покликані словами, або жестами виявляти своє ставлення до віри в Бога, Євангеліє, Церкви. Часто нам самим приходять думки: Чи може мене Бог любити? Є нас стільки мільярдів людей на світі, як Бог знає, що я переживаю, з чим борюся. Як дійти до того, щоб нашу віру насправді переживати радісно? Існує одна дорога – відкрити наше серце Богові. Дозволити Йому, щоб в нашому житті зміг робити більше чуд.

· Що для мене означає віра в Бога?

Господи Ісусе, відкриваю Тобі своє серце вже сьогодні.

Немає коментарів: