15.07.2010

15 липня, четвер – Лк 10,38-42;11,27-28
Покладення ризи Пресвятої Богородиці у Влахерні.

І сталось, коли вони йшли, Він прийшов до одного села. Одна ж жінка, Марта їй на ім'я, прийняла Його в дім свій. Була ж в неї сестра, що звалась Марія; вона сіла в ногах у Ісуса, та й слухала слова Його. А Марта великою послугою клопоталась, а спинившись, сказала: Господи, чи байдуже Тобі, що на мене саму полишила служити сестра моя? Скажи ж їй, щоб мені помогла. Господь же промовив у відповідь їй: Марто, Марто, турбуєшся й журишся ти про багато чого, а потрібне одне. Марія ж обрала найкращу частку, яка не відбереться від неї...
І сталось, як Він це говорив, одна жінка з народу свій голос піднесла й сказала до Нього: Блаженна утроба, що носила Тебе, і груди, що Ти ссав їх! А Він відказав: Так. Блаженні ж і ті, хто слухає Божого Слова і його береже!


Те, що не є вічним, є нічим

Шукаймо рішення. Досить часто ми є подібними до Марти. Але хочемо дізнатись як стати подібним до Марії. Сидіти біля Христових ніг може означати – знаходити час на молитву. Просто стояти лицем до лиця перед розп’ятим Христом, або зайти на хвилину до Церкви, чи знайти час на читання Божого Слова або роздумувати над тим, що нам зараз хоче сказати Ісус. Зробімо все, що є в наших силах, щоб в цьому метушливому світі ми також шукали їжу, яка б наситила наші душі. Господь з любов’ю буде опікуватись тими проблемами, які є більшими за наші можливості. Повірмо Йому!!!

· Зайду сьогодні до Церкви.

Господи, тільки Ти можеш допомогти мені бути подібним до Марії

Немає коментарів: