22.07.2010

22 липня, четвер – Мт 20,17-28
Свщмч. Панкратія, єп. Тавроменійського

Коли Ісус вирушав у Єрусалим, узяв осібно дванадцятьох і дорогою сказав їм: «Отож ми вирушаємо в Єрусалим, і Син Чоловічий буде відданий первосвященикам і книжникам, і засудять його на смерть. І віддадуть його поганам, щоб ті глумилися, катували та розіп’яли його; а третього дня воскресне». Тоді підійшла до нього мати Заведеєвих синів зі своїми синами і вклонилась, щоб його про щось попросити. Той же сказав їй: «Чого бажаєш?» Відповіла йому: «Скажи, щоб оці два сини мої сіли в твоєму Царстві – один праворуч, другий ліворуч тебе». У відповідь Ісус мовив: «Не знаєте, про що просите. Чи спроможні ви пити чашу, яку я маю пити?» Сказали йому: «Спроможні». Промовив до них: «Чашу мою питимете, але сісти праворуч мене чи ліворуч, – не моє це давати, лише – кому мій Отець приготував». Почувши це, десятеро почали нарікати на двох братів. Ісус же, закликавши їх, сказав: «Ви знаєте, що князі народів панують над ними, а вельможі гнітять їх. Не так має бути між вами. Але як хтось хотів би у вас бути великий, нехай буде вам слуга. І хто б хотів у вас бути перший, нехай стане вам за раба. Так само Син Чоловічий прийшов не для того, щоб йому служили, але – послужити й дати життя своє на викуп за багатьох».


Нам, людям, до всього хотілось би прийти дуже легко. Навіть до неба ми би хотіли прийти по протекції. Саме тепер можемо зрозуміти слова Ісуса: Не знаєте, про що просите! Без страждання, зречення, труднощів, немає надії на винагороду!!! Непорозуміння прийняте із спокоєм, хрест у подобі болю, жертвуваний Богу, а також щоденна боротьба з поганими звичками та злом в кожній його формі для нас є достатнім, щоб повільно, крок за кроком слідувати ближче до Бога і до вічної нагороди. У світі навколо нас всюди процвітає протекція. Легко можемо отримати те, чого бажаємо. Небо, напевно, єдине місце, де нам протекція не допоможе!!!

· Думаю деколи про те, як я хочу прийти до неба? Чи я не є занадто впевненим, що якось, без зусилля туди перейду?

Господи Ісусе, наповнюй мене свідомістю, що до неба прийду лише важкою роботою над собою та бажанням служити іншим.

Немає коментарів: