09.01.2010

09 січня, субота – Мт. 12,15-21
Первом. і архидияк. Стефана

Довідавшись про це, Ісус пішов геть звідси. Слідом за ним пішла сила народу: він оздоровив їх усіх, але суворо наказав їм його не виявляти, щоб збулося сказане Ісаєю пророком: “Ось мій слуга, якого я вибрав, улюблений мій, що його душа моя собі вподобала. Я покладу на нього духа мого, і він звіщатиме поганам .правосуддя. Він не буде ні змагатися, ні кричати і голосу його ніхто не буде чути на майданах. Він очеретини надломаної не доломить і гнота тліючого не загасить, аж поки не доведе право до перемоги. На його ім'я будуть надіятися погани
.”


…Довідавшись про це, Ісус пішов геть звідси… Чи ми вже колись задумалися над тим, як Ісус переживав важкі ситуації, коли Його переслідували недовірливі фарисеї та законники і хотіли Його вбити? Де б Він не ходив, всюди робив добро, а вони шукають нагоди вбити Його. Ісус з ними не свариться, але тихо відходить, щоб набратися сили в розмові з своїм Небесним Батьком.
…Слідом за ним пішла сила народу: Він оздоровив їх усіх… Також і ми переживаємо у своєму житті багато ситуацій, котрі «забирають» в нас енергію, відчуваємося спустошеними, самотніми, втомленими життям… Тоді зробімо те, чого нас вчить Ісус. Відійдімо, і в тиші розмовляймо з Батьком. Молитва є нашою найбільшою силою!!! І якщо наше «я» протестує, показує нам, що маємо багато роботи, обов’язків – не даймося, бо молитва є обороною проти всіх впливів світу, середовища, а головне – дає можливість відпочити, наповнитися Божою любов’ю і тоді йти з витривалістю до щоденних ситуації.

Скільки місця надаю в своєму дні Богу?

Господи Ісусе, бажаю вирішувати свої життєві ситуації так, як це робив Ти, разом з Небесним Батьком.

Немає коментарів: