17.01.2010


17 січня, неділя – Мр. 1,1-8
Собор 70 апп. преп. Теоктиста, ігумена

Початок Євангелії Ісуса Христа, Сина Божого. Як написано в пророка Ісаї: "Ось я посилаю мого посланця перед тобою, який приготує тобі дорогу. Голос вопіющого в пустині: Готуйте Господеві дорогу, вирівняйте стежки його", - так виступив Йоан, христивши у пустині та проповідувавши хрищення покаяння на прощення гріхів. І виходили до нього - вся країна Юдейська та всі єрусалимляни, христились від нього в ріці Йордані й визнавали гріхи свої. Йоан одягнений був в одежу з верблюжого волосу й носив ремінний пояс на своїх бедрах, а їв сарану й мед дикий. І проповідував, кажучи: "Слідом за мною іде сильніший від мене, що йому я недостойний, нахилившись, розв'язати ремінця його сандалів. Я вас христив водою, а він христитиме Святим Духом."


Так як Іван кликав своїх слухачів до покаяння, зміни життя, та пропонував їм можливість нового народження в хрещенні, так і нас Ісус щоденно кличе до себе. Хоче щоб ми стали Його близькими приятелями, бажає нас визволити від всього, що нам забороняє жити в Його любові та за Його волею. Приготуймо серце, щоб могли його почути. Скажемо, що ми Його не чуємо? Подумаймо, що нам це забороняє. Є це гріх? Нездоровий страх перед Богом, або наша байдужість до Нього? Чи це дуже швидкий спосіб нашого життя, бо маємо багато завдань, обов’язків, екзаменів?... А на Бога нам якось не лишається часу.
Яку перешкоду на дорозі до Бога попробую усунути? Бог має відкриті свої обійми та хоче нам дати свою любов, яка принесе в наше життя мир, оздоровлення та зміну.

Дякую Тобі Господи, що Ти до мене постійно та терпеливо говориш.

Немає коментарів: