01.09.2008

01.09. Муч. Андрія Стратилата, Мр.1, 9-15

Тими днями прийшов Ісус із Назарету, що в Галилеї, і був хрищений Йоаном у Йордані. І коли виходив з води, то побачив, як небо розкрилось, і Духа, що як голуб сходив на нього. І голос ізлинув з неба: «Ти єси Син мій любий, у тобі - моє уподобання.» І відразу Дух повів його в пу­стиню; і він перебував у пустині сорок день, спокушуваний сатаною, і був із дикими звірями, а ангели йому служили. А коли видано Йоана, Ісус прийшов у Галилею і проповідував там Божу Євангелію, кажучи: «Сповнився час, і Царство Боже близько; покайтеся і вірте в Єван­гелію.»

Ісус прийшов у Галилею і проповідував там Божу Євангелію. Подібно Ісус хоче робити також в сьогоднішні часи. Він бажає, щоб всі чули про Бога, про Його милосердну любов до нас людей, хоче Євангелізувати в наших родинах, в школах, в лікарнях, на наших роботах через нас християн!!! Хоче своє навчання подавати нашими устами, хоче щоб ми говорили. Хоче щоб Його науку – наситити голодних, дати склянку води спраглому, хоч трошки грошей нужденним - ми виконували нашими руками. Нашими ногами, щоб ми йшли всюди, де є люди, які ще не знають нашого люблячого Батька.

Покайтеся і вірте в Єван­гелію - Ці слова Ісуса нам дуже не подобаються. Кожна зміна в нас спричиняє страх, що щось приємного або люблячого втратимо! Попробуймо ці слова прийняти як пропозицію самого Ісуса до персональної переміни. Покаяння має різні форми. Якщо дозволимо мудрості Євангелія проникнути в нас, згодом навчимося як маємо поводитися: коли мовчати, а коли говорити, коли обнімати, а коли в інший спосіб показувати наше зацікавлення та порозуміння. Покаяння в сенсі Євангелія, означає бути переміненим всемогутнім Богом. Нехай від тепер не буде першорядним для нас як виглядаємо перед людьми, але запитаймо себе: Господи, чи Ти є задоволений мною? Чи поводжуся згідно з Твоєю волею? Чи подобаються Тобі мої думки, мої слова та вчинки….?

Яке моє ставлення до покаяння? Що хочу змінити вже зараз?

…Господи Ісусе, дай мені силу покладатися на Тебе, і відтак знаходити поміч та потрібну благодать для моєї переміни…


Немає коментарів: