04.09.2008

04.09. Мучч. Агатоніка, Северіяна, Зенона та ін.,

Мр.1, 29-35

І скоро вийшов він із синаго­ги, то разом з Яковом та Йоаном пі­шов у дім Симона та Андрія. Теща ж Симонова лежала у гарячці, тож Йому негайно сказано про неї. Він підійшов і підвів її, взявши за руку, й покинула її гарячка, - і заходилась вона їм услуговувати. Як же настав вечір, по заході сонця, почали приносити до нього усіх недужих та біснуватих. Усе місто зібралося перед дверима. І він оздоровлював чимало недужих на різні хвороби, а й бісів багато виг­нав, але заборонив бісам говорити, вони бо про нього знали. Уранці ж, іще геть за ночі, вставши, вийшов і пішов на самоту й там молився.

……пі­шов…. у дім Симона та Андрія Апостоли, напевно, зробили велику жертву, коли вирішили наслідувати Ісуса, залишивши дружин, дітей, дім та пішли в незнайоме. Нам, християнам, повинно бути соромно, якщо не вміємо зректися хоча б маленької речі, котрої від нас вимагає наша віра в Бога. Вміємо себе настільки виправдати, щоб щось не зробити, що моментами це виглядає навіть смішно …

Він підійшов і підвів її, взявши за руку... Найперше, що можемо зробити у цей момент - це декілька хвилин побути перед Богом та попросити Його, щоб допоміг нам краще бачити та впізнати те, що Він від нас хоче. Не біймося Його щиро просити, щоб наповнив нас своєю присутністю настільки, щоб наші бажання за матеріальним, були лише дрібничками у порівнянні з нашою любов’ю до Нього.

Скажімо Йому, які ми є слабкі… Попросімо Його, щоб дав нам ласку пізнавати Його! Виявімо бажання відчути Його любов та прощення у своєму житті! Відкриймося Йому повністю!

Як є зі мною? Яким є моє відношення до Бога? Відчуваю Його як Бога живого та діючого в мені та навколо мене?

…Господи Ісусе, перемінюй мене Твоєю благодаттю, щоб я Тебе наслідував по всі дні мого життя…

Немає коментарів: