11.09.2008

11.09. Усікновення голови Івана Хрестителя,

Мр. 3, 28-35,

Поправді кажу вам, що простяться людським синам усі прогріхи та богозневаги, хоч би як вони богозневажали. Але, хто богозневажить Духа Святого, повіки йому не відпуститься, але гріху вічному він підпадає. Бож казали вони: Він духа нечистого має. І поприходили мати Його та брати Його, і, осторонь ставши, послали до Нього і Його викликали. А народ кругом Нього сидів. І сказали Йому: Ото мати Твоя, і брати Твої, і сестри Твої он про Тебе питаються осторонь. А Він їм відповів і сказав: Хто Моя мати й брати? І поглянув на тих, що круг Нього сиділи, і промовив: Ось мати Моя та браття Мої! Бо хто Божу волю чинитиме, той Мені брат, і сестра, і мати.

… А народ кругом Нього сидів. І сказали Йому: Ото мати Твоя, і брати Твої, і сестри Твої он про Тебе питаються осторонь… Перш ніж почнемо сумніватися у Ісусових відносинах з Його Матір’ю, зосередьмося на важливуій дійсності. До кого приналежимо ми? До натовпу тих, котрі сиділи навколо Ісуса? Чи тих, котрі стояли на вулиці?... Ісус не принизив ні одних, ні других, але скеровує нашу увагу на те, що є найважливішим – на сповненні Божої волі….

…Бо хто Божу волю чинитиме, той Мені брат, і сестра, і мати…Виникає запитання: як пізнаємо Божу волю у своєму житті?... Через: Десять Божих заповідей, Святе Письмо, церковні заповіді, нашу постійно кличучу совість, через щоденний іспит совісті, щоденні потреби ближніх…Повірмо, що безконечно мудрий та добрий Бог нам «дає знати», що маємо робити та куди крокувати, щоб ми не відійшти від Нього…

Слухаю Бога охоче, коли Він до мене промовляє? Виховую свою совість достатньо?

…Господи Ісусе, бажаю приналежати до великої Божої родини, тому прошу Тебе, благослови мене в щоденному намаганні сповнювати Божу волю в усіх ситуаціях дня…

Немає коментарів: