07.09.2008

07.09 Апп. Тита і Вартоломея, Мт. 19, 16-26

І підійшов ось один, і до Нього сказав: Учителю Добрий, що маю зробити я доброго, щоб мати життя вічне? 17 Він же йому відказав: Чого звеш Мене Добрим? Ніхто не є Добрий, крім Бога Самого. Коли ж хочеш ввійти до життя, то виконай заповіді. 18 Той питає Його: Які саме? А Ісус відказав: Не вбивай, не чини перелюбу, не кради, не свідкуй неправдиво. 19 Шануй батька та матір, і: Люби свого ближнього, як самого себе. 20 Говорить до Нього юнак: Це я виконав все. Чого ще бракує мені? 21 Ісус каже йому: Коли хочеш бути досконалим, піди, продай добра свої та й убогим роздай, і матимеш скарб ти на небі. Потому приходь та й іди вслід за Мною. 22 Почувши ж юнак таке слово, відійшов, зажурившись, бо великі маєтки він мав. 23 Ісус же сказав Своїм учням: Поправді кажу вам, що багатому трудно ввійти в Царство Небесне. 24 Іще вам кажу: Верблюдові легше пройти через голчине вушко, ніж багатому в Боже Царство ввійти! 25 Як учні ж Його це зачули, здивувалися дуже й сказали: Хто ж тоді може спастися? 26 А Ісус позирнув і сказав їм: Неможливе це людям, та можливе все Богові.

Молодий хлопець шукав свою дорогу життя. Дорога, про яку говорив Ісус Йому подобалась до хвилини, поки Він йому не сказав, щоб продав майно, розділив бідним те що має, і лише тоді отримає скарб на небі. Христос його кличе, щоб він вдосконалив свою любов до Бога та показав її любов’ю до ближніх.

Кожного дня маємо багато можливостей показати Богу нашу любов. Якщо даємо «багатство» нашого часу та опікуємося дитиною, і якщо вона є «важкою» даруємо свій час з любов’ю, стараємось бути добрими до людини, яка нас розлючує, даємо нужденному гроші - це є дорога, яка нас приводить до досконалості, а досконалість - до святості!

Чому я відходжу від Ісуса? Чи вмів би я зректися всього, що маю? Яке «майно» вимагає від мене Ісус?

…Господи, скеруй мої кроки на дорогу досконалості. Хочу почати по ній крокувати зреченням дрібничок….

Немає коментарів: