06.05.2009

06 травня, середа – Ів 6, 35-39
Велич. Юрія Переможця

Ісус же їм: «Я – хліб життя. Хто приходить до мене – не голодуватиме; хто в мене вірує – не матиме спраги ніколи. Та я сказав був вам:Ви й бачили мене, а не віруєте. Усе, що Отець мені дає, прийде до мене, і того, хто до мене прибуде, я не відкину; бо зійшов я з неба не для того, щоб волю власну чинити, а волю того, хто мене послав. Оце ж воля того, хто мене послав: щоб з усього, що він дав мені, я нічого не погубив, лише – воскресив його останнього дня
.


Ісус повчає своїх слухачів, про яку поживу мають дбати, якщо бажають прийти до неба. У людській природі закладене піклування про матеріальні речі. Деколи цьому підпорядковуємо всі свої зусилля, час і здоров’я.
Бракує нам усвідомлення, що з кожним днем ми наближаємось до того остатнього дня нашого життя. Чим швидше зрозуміємо, що нам треба приймати Хліб Життя якомога частіше, тим краще для нас. Якщо вміємо так добре піклуватися про тіло: щоденно мити, використовувати різну косметику, вживати багато здорової їжі та вітамінів, дотримуватися дієти, чому не можемо належно подбати також про душу і її потреби?
…Оце ж воля того, хто мене послав: щоб з усього, що він дав мені, я нічого не погубив, лише – воскресив його останнього дня… Своє послання від Отця Ісус сповнював досконало на кожному кроці. Він вчив людей, як мають жити, щоб отримати вічне життя в небі, яке буде тривати вічно.
Ми, віруючі, маємо бути Його послідовниками, жити так, як би на нашому місці жив Ісус!!! Люди в нашому середовищі з нашої поведінки мають відчути, кому ми віримо. Чи належимо Богові, чи злому.

Господи, тримай мене міцно, щоб ніщо мене не зманило з Твоєї дороги.

Немає коментарів: