31.05.2009

31 травня, неділя – Ів 17,1-13
Неділя святих Отців, гл.6
Мчч. Теодора, Петра, Діонісія і Андрія

Отак мовив Ісус, а підвівши очі свої до неба, проказав: «Отче, прийшла година! Прослав свого Сина, щоб Син твій тебе прославив, згідно з владою, що її ти дав йому над усяким тілом: дарувати життя вічне тим, яких ти передав йому. а вічне життя у тому, щоб вони спізнали тебе, єдиного, істинного Бога, і тобою посланого –Ісуса Христа. Я тебе на землі прославив, виконавши те діло, яке ти дав мені до виконання. Тепер же прослав мене, Отче, у себе – славою тією, що її я мав у тебе перед тим, як постав світ! Я об’явив твоє ім’я людям, яких ти від світу передав мені. Вони були твої, ти ж передав мені їх, і зберегли вони слово твоє. Нині збагнули вони, що все, тобою дане мені – від тебе; слова бо, тобою мені дані, я їм дав, і сприйняли вони їх, і справді збагнули, що від тебе я вийшов, і увірували, що ти мене послав. Молю ж за них: не за світ молю, лише за тих, яких ти передав мені, бо вони – твої. І все моє – твоє, твоє ж – моє, і в них я прославися. Я вже більш не у світі, а вони у світі, і я до тебе йду. Отче святий! Заради імени твого бережи їх, тих, що їх ти мені передав, щоб були одно, як ми! Бувши з ними у світі, я беріг їх у твоє ім’я; тих, яких ти передав мені, я їх стеріг, і ніхто з них не пропав, лише син загибелі, щоб збулося Писання. Тепер же іду до тебе, і кажу те, у світі бувши, щоб вони радощів моїх мали у собі вщерт
ь.


З цієї гарної Ісусової молитви випливає для нас важливий факт: вічне життя, радість з Бога можемо відчути вже тут, на землі! У щирій молитві біля нас є Ісус, можемо з Ним розмовляти так, ніби Він поруч. У Євхаристії приходить до нас сам Ісус. Він також приходить через наших ближніх.
Спробуймо це усвідомити і пережити сьогоднішній день в Божій присутності в нас і навколо нас!

• Чи переживаю своє життя в Божій присутності?

Немає коментарів: