11.05.2009

11 травня, понеділок – Ів 6,56-69
Апп. Ясона і Сосіпатра

Хто споживає тіло моє і кров мою п’є, той у мені перебуває, а я – в ньому. Як мене Отець живий послав, і я Отцем живу, так і той, хто споживає мене, житиме мною. Це й хліб, що зійшов з неба. Не як ото манну їли батьки ваші, а померли: хто цей хліб споживатиме, той повіки житиме».
Те говорив він, коли навчав у Капернаумі, у синагозі. Почувши це, багато з-поміж його учнів говорили: «Жорстока ця мова! Хто може її слухати?» Ісус же, знавши в собі, що учні його обурюються з того приводу, мовив до них: «Чи вводить вас теє у спокусу? А коли побачите, як Син Чоловічий зноситиметься туди, де був спочатку, – що тоді? Оживлює дух, тіло ж не допомагає ні в чому. Дух – ті слова, що їх я вимовив до вас, вони й життя. Деякі з вас, однак, не вірують». Ісус бо знав від самого початку, хто ті, які не вірують, і хто той, що зрадить його. Тож додав: «Ось чому я сказав вам, що ніхто не спроможен прийти до мене, коли йому того не буде дано Отцем».
Від того часу численні з-поміж його учнів відступилися від нього і більше з ним не ходили. Тож мовив Ісус до дванадцятьох: «Невже й ви бажаєте відступитися?» Але озвався до нього Симон Петро: «Господи, а до кого ж іти нам?Це ж у тебе – слова життя вічного! Ми й увірували й спізнали, що ти – Божий Святий
».


Своє питання Ісус не поставив лише апостолам, але і нам: «Невже й ви бажаєте відступитися?» І скільки відходять! Міняють віру за солодкі обіцянки керівників сект, гуру… , які обіцяють легке і зручне життя. Ісус нікого не тримав силою, ні тоді, ні тепер не тримає нас без нашого добровільного рішення. Своїх слів не зменшує ані сьогодні, і якщо помножуються голоси проти Нього та проти Церкви: «Так не можна жити в 21 столітті! Дуже важко жити, як Христос! Євангелію треба пристосовувати до теперішнього часу!» І подібне.
Чи усвідомлюємо це, чи ні, це є відречення Христа! Ісус хоче ціле наше серце та ціле наше життя. Мусимо вирішити. Будемо належати до тих, які покинули Ісуса, чи до тих, які залишилися? «Золотої», середньої дороги не існує.

Господи, хочу належати до тих, що біля Тебе витримають аж до кінця. Підтримай мене, прошу, щоб ураган життя не звів мене з правильної дороги.

Немає коментарів: