02.06.2009

02 червня, вівторок – Ів 16,2-13
Мч. Талалея

2. Виключать вас із синагог. А й година настане, коли то всяк, хто вас убиватиме, буде гадати, що служить тим Богові. 3. Чинитимуть вам те, бо ані Отця, ані мене вони не спізнали. 4. Сказав же я вам це, щоб ви нагадали те, що я вам говорив, коли прийде ота година. Спочатку не мовив я вам того, бо я був з вами.
5. Тепер же я іду до того, хто послав мене, – і жаден з вас мене не питає:Куди йдеш? 6. Та що я вам це сказав, то серце ваше смутку сповнилося. 7. Кажу вам, однак, правду:Ліпше для вас, щоб я відійшов. Бо коли не відійду, то Утішитель до вас не зійде. Якщо ж відійду, – пришлю його до вас. 8. І коли прийде він, то переконає світ у грісі, у справедливості, і в засуді: 9. щодо гріха – бо не вірують у мене, 10. щодо справедливости – бо йду до Отця мого, і ви мене вже не побачите; 11. щодо засуду – бо князь цього світу засуджений. 12. Багато ще я маю вам повідати, та не перенесли б ви нині. 13. Тож коли зійде той, Дух істини, він і наведе вас на всю правду, – він бо не промовлятиме від себе, лише буде повідати, що вчує, і звістить те, що настан
е.


Яким добрим є Бог. Він не обтяжить нас тягарем та пізнанням, яке би ми не перенесли, але через Святого Духа поступово та помалу приводить нас до повної правди. Так як робив з апостолами, так і тепер робить з нами…
Апостоли були простими люди, які в різних життєвих обставинах думали та чинили по-людськи. Наповнені Святим Духом, проголошують Євангелію без страху, не бояться ні в’язниці, ні каменування, ні переслідування, бо Дух Правди наповнює їх силою, яку ніщо не може перемогти!
Ісус нам сьогодні говорить: …Багато ще я маю вам повідати, та не перенесли б ви нині. Тож коли зійде той, Дух істини, він і наведе вас на всю правду… Приймімо ці слова Ісуса з вірою! Не задовольняймося самі собою. Не бажаймо вже та тут пережити багато великих подій та чуд, але віддаймо свої сили для того, щоб щоденно повністю відкривали свої серця діянню Святого Духа. Він бажає нам помагати, хоче нас підкріплювати, щоб наше християнство було радісним, притягуючим та повним надії на нашу зустріч з Ісусом у вічності!

Духу Святий, проникни в моє серце, щоб моє життя було радісним переживанням Божої волі на землі

Немає коментарів: