03.06.2009

03 червня, середа – Ів 16,15-23
Рівноап. Константина і Олени

15. Усе, що Отець має, – моє. Тим то й сказав я вам, що він з мого візьме і звістить вам. 16. Ще трохи, і ви не побачите мене більше, і знову ще трохи, – і побачите мене: я бо йду до Отця».
17. Тоді деякі з його учнів заговорили між собою: «Що воно значить те, що він говорить: Ще трохи, і ви мене не побачите, а знову ще трохи, і побачите мене?І оте: Я йду доОтця?» 18. Казали, отже: «Що воно означає, оте „трохи”, про яке він говорить?Не знаємо, що він хоче сказати!» 19. Ісус же, відаючи, що вони бажають його спитати, мовив до них: «Розпитуєте один одного, що я хотів сказати словами:Ще трохи, і мене не побачите, і знову ще трохи, і побачите мене? 20. Істинно, істинно говорю вам:Голоситимете, ридатимете, світ же радітиме. Журитиметесь, але журба ваша у радощі обернеться. 21. Журба жінці, коли вона народжує, бо година її вибила. А вродить дитятко – з радощів, що людина на світ народилася, вже й пам’яті про болі нема! 22. Оце й ви нині в журбі. Але я вас знову побачу, і зрадіє ваше серце, і ніхто ваших радощів від вас не відбере. 23. І того дня ви не будете питати мене нічого. Істинно, істинно кажу вам:Чого б ви тільки попросили в Отця, він дасть вам у моє ім’я
.


Слова, які Ісус сказав апостолам, дуже актуальні й сьогодні. Світ, який нас оточує, люди з якими зустрічаємось, і ми самі деколи піддаємося «чарові» того, що можемо взяти в руки, почути вухами, … всі ті речі та особи створив Бог для нас, людей. Поки вони сприяють нам у тому, щоб краще любити Бога, покращувати нашу віру та жертовну любов до інших, вони є поміччю. Але якщо вони стануть ціллю нашого життя, якщо їм усе підпорядковуємо, будуть непереможною перешкодою на дорозі до неба!
Можливо, багато разів, у своєму житті ми пережили хвилини, коли ми жаліли, що не можемо мати те, що мають інші (не їздимо в дорогій машині, не маємо одежі за найновішою модою, наш дім не такий гарний, як у сусіда…). Не засмучуймося, краще своє зусилля спрямуймо на те, що має цінність у Бога, що нам допоможе отримати місце в небі! Цього не можна купити в жодному супермаркеті, чи модному бутику, але точно знайдемо його в постійній Божій присутності, в молитві, в Службі Божій, в жертовній любові до тих, які нас потребують….

Як почну сповнювати Ісусові слова?


Господи, даруй мені вже сьогодні радість, яку мені ніхто не забере.

Немає коментарів: