04.11.2009

04 листопада, середа – Лк 9,44-50
Свят. Аверкія,єп. Єрапольського

. Всі були захоплені величчю Божою. І як усі дивувалися всьому, що Ісус чинив, він сказав до своїх учнів:“Затямте собі добре ці слова: Син Чоловічий має бути виданий у руки людям.”
Однак, вони не розуміли цього слова; воно було від них закрите, так що вони його не додумались і боялися його спитати про це слово.
Одне спало їм на думку: Хто з них буде найбільший?
Ісус, знаючи думки їхніх сердець, узяв малу дитину, поставив її біля себе
і сказав їм: “Хто приймає цю малу дитину в моє ім'я, той мене приймає; а хто мене приймає, той приймає того, хто мене послав, бо хто найменший поміж усіма вами, той - великий.”
Озвався Йоан і каже: “Наставниче, ми бачили одного, що твоїм ім'ям виганяв бісів, і ми йому заборонили, бо він не ходить з нами.”
Ісус же сказав до нього: “Не бороніть, бо хто не проти вас, той з вами.


Є таємницею для нас, чому Ісус саме тоді, коли всі Його вихваляють та дивуються всьому, що робив… сказав своїм учням щось дуже важливе та неприємне: Син Чоловічий має бути виданий у руки людям. Учні Його слова не розуміли.
На дорозі за Ісусом і ми можемо пережити подібні ситуації. Період щастя, натхнення, радісного християнства, може замінити період, коли маємо багато непорозумінь, не можемо зрозуміти, що нам Бог говорить у своєму слові. Не чуємо Його на молитві, не бажаємо з ним зустрічатися на Службі Божій, бо не вміємо відчути, що Він є тут між нами та бажає перебувати в нас!
Цей період можемо пережити подібно як учні: не розуміли, але залишилися з Ним.
Тому і ми залишімося з Ісусом за будь яких обставин. Подумаймо над подіями, які переживаємо. Скажімо Христові відкрито, що відчуваємо, чого не розуміємо і Бог буде діяти в нашому житті! Поступово будемо бачити, що Бог дає нам все пережити і пізнати!

Господи, поможи мені зрозуміти, що Ти мені сьогодні говориш.

Немає коментарів: