07.11.2009

07 литопада, субота – Лк 7,1-10
Муч.Маркіяна Й Мартирія

Коли Ісус скінчив усі слова свої до народу, який слухав його, ввійшов у Капернаум.
А був там в одного сотника слуга хворий, що мав умирати; він був дорогий для нього.
Почувши про Ісуса, він послав до нього старших юдейських, благаючи його, щоб прийшов і вирятував слугу його.
Прийшли ті до Ісуса й почали наполегливо його просити, кажучи: “Він достойний, щоб ти йому зробив це:
любить бо народ наш і збудував нам синагогу.”
І пішов Ісус з ними. Та як він уже недалеко був від дому, сотник вислав друзів, щоб йому сказати: “Господи, не трудися, бо я недостойний, щоб ти зайшов під мою крівлю.
Тому я й не насмілився іти до тебе; але скажи лиш слово, й одужає слуга мій.
Бо й я чоловік, що стою під владою, маю вояків під собою і кажу одному: Іди, і той іде; а іншому: Ходи сюди, і той приходить; і слузі моєму: Зроби це, і той робить.”
Почувши це Ісус, здивувався ним, і, обернувшись, сказав до народу, що йшов за ним: “Кажу вам, що навіть в Ізраїлі я не знайшов такої віри.”
І коли послані повернулися додому, знайшли слугу здоровим.


Багато з них приходить до Ісуса, щоб їх оздоровив. Шукали Його більш як лікаря, але сотник в Ньому побачив Бога. Не чувся гідним зустрітися з Ним. Подиву гідна віра!
Чи знаходить таку віру Ісус і в нас? Віримо Йому? Усвідомлюємо нашу негідність та велич Ісусової любові до нас?
Він жертвується, щоб спасти наші душі, які є хворі та часто повні недобрих думок, слів та вчинків. Важливим для нас є покликати Ісуса до нашого серця, та попросити, щоб зміцнив нашу віру та оздоровив наші рани.
Нехай наше життя стане хвалою та подякою за великі прояви Божої любові до нас!

Господи Ісусе, зміцни мою віру та очисти моє серце від всього, що суперечить Твоїй волі.

Немає коментарів: