14.11.2009

14 листопада, субота – Лк 8,16-21
Безсрібників і чудотв. Косми і Дам’яна


Ніхто не засвічує світила, щоб його вкрити посудиною або поставити під ліжко, а, навпаки, його ставлять на свічнику, щоб ті, що входять, бачили світло. Нічого бо нема захованого, що б не стало явним, ані нічого тайного, що б не стало знаним і на яв не вийшло. Вважайте, отже, як слухаєте: бо хто має, тому дасться; а хто не має, заберуть і те, що йому здається, нібито має.” Мати його й брати прийшли були до нього, та зачерез народ не могли до нього доступитись. Його повідомили: “Мати твоя і брати твої стоять надворі, хочуть побачитися з тобою.”. Він же у відповідь сказав їм: “Мати моя і брати мої це ті, що слухають слово Боже й його виконують
.”


Всі належимо до сім’ї Божих дітей. В кожній сім’ї є важливим плекати відносини між її членами та дотримуватись правила, щоб всі там почувалися добре – почувалися вдома.
Як здобути добрі відносини з Богом, нашим Небесним Батьком? Звідки дізнаємось, що Він від нас хоче? Тим, що щоденно відкриваємо Святе Письмо, тим, що будемо на Службі Божій. Там з почутого Слова Божого впізнаємо Божу волю! Та коли в маленькій частинці хліба, у Причасті, приймемо самого Ісуса Христа, нашого Бога і Господа, можемо сказати: вже неживу я, але Христос живе у мені. Його Життя і любов є в нас! Це великий привілей всіх Божих дітей!!! Користаймо з цього частіше.

Господи, дай мені силу не розірвати нічим та ніким мої родинні відносини з Тобою.

Немає коментарів: