12.11.2008

12. 11. Мучч. Зиновія і Зиновії сестри його
Лк. 9, 44-50
Вкладіть у вуха свої такі слова: Людський Син має бути виданий у руки людей. 45 Вони не розуміли цього, бо були закритими ці слова, щоб збагнути їх. Та боялися запитати його про ці слова. 46 І спало їм на думку: хто з них був би найбільший? 47 А Ісус, знаючи думку їхнього серця, взяв дитину, поставив її коло себе 48 і сказав їм: Хто прийме цю дитину в моє Ім'я, той і мене прийме; а як хто мене прийме, той прийме того, хто мене послав: бо хто найменший між вами, той є великий. 49 У відповідь Іван сказав: Наставнику, бачили ми одного, що твоїм ім'ям виганяв бісів, а ми забороняли йому, бо він не ходить з нами. 50 Сказав Ісус до нього: Не забороняйте, бо хто не проти вас, той за вас.


Христові застережливі слова нас не мають лякати або непокоїти. Вони нас оберігають, щоб наше християнство не було лише якоюсь родинною традицією чи модою, або почуттям, але вираженням нашого внутрішнього переконання.
Христова наука має бути для нас програмою нашого щоденного життя. Наповнені Його словом та прикладом, будемо щоденно по частинках визволятися від грішних спокус – злих друзів, зустрічей для випивання, неморальних журналів, розмов, програм, сторінок в Інтернеті….
Христос нам приніс мир і справжню радість, не обмінюймо їх на обгортки, які нам пропонує ліберальний світ, вони блистять лише на землі!!!

Буду сьогодні контролювати мій зір.

Господи, хочу жити з Тобою в небі. Допоможи мені своєю благодаттю не жити в гріху.

Немає коментарів: