30.11.2008

30. 11. Свят. Григорія, єп. Неокесарійского
Лк. 8, 41-56
І ось прийшов чоловік на ім'я Яір, що був головою в синаґозі. Припав до Ісусових ніг, благав його зайти до його оселі, 42 бо мав одиначку доньку, років із дванадцять, - і вона вмирала. Коли він ішов, натовп тиснув на нього. 43 А жінка, що хворіла на кровотечу дванадцять років, віддала лікарям усе майно, та ніхто не міг її вилікувати; 44 підійшовши ззаду, доторкнулася до краю його одягу, і вмить спинилася кровотеча. 45 А Ісус запитав: Хто доторкнувся до мене? Коли ж усі відмовлялися, сказав Петро [і ті, що з ним]: Учителю, люди товпляться коло тебе й натискають, [а ти питаєш, хто є той, що доторкнувся до мене]? 46 Ісус же сказав: Доторкнувся до мене хтось, бо я відчув, як сила вийшла з мене. 47 А жінка, побачивши, що не втаїться, тремтливо підійшла і впала перед ним, розповідаючи перед усім народом, чому вона доторкнулася до нього і як умить видужала. 48 Він же сказав їй: Дочко, віра твоя врятувала тебе; іди з миром. 49 Як він іще говорив, приходить хтось від старшого синаґоґи, кажучи [йому]: Твоя дочка померла, не турбуй Учителя. 50 Ісус же, почувши це, відповів: Не бійся, тільки віруй, і буде врятована. 51 Прийшовши до оселі, не дозволив нікому з ним увійти, тільки Петрові, Іванові, Яковові та батькові і матері дівчинки. 52 Усі плакали й голосили над нею. Він сказав: Не плачте, вона не померла, але спить. 53 Глузували з нього, бо знали, що вона померла. 54 Він, [вигнавши усіх геть і] взявши її за руку, сказав: Дівчинко, встань. 55 І повернувся до неї дух, вмить воскресла. Звелів дати їй їсти. 56 І здивувалися батьки її, а він наказав нікому не розповідати про те, що сталося.

…І ось прийшов чоловік на ім'я Яір, що був головою в синаґозі. Припав до Ісусових ніг, благав його зайти до його оселі, бо мав одиначку доньку, років із дванадцять, - і вона вмирала…
До Ісуса приходить чоловік з проханням. Його серце є повне віри в Божу міць.
Ми часто впадаємо в смуток, депресію, знеохочення вже через малі проблеми. У цих хвилинах звернімося до Ісуса і попросімо Його: «Прийди, Господи Ісусе, бо в цій хвилині тільки Ти можеш мені допомогти! Поклади на мене свою руку і допоможи мені!»
Повірмо, що Він нам допоможе навіть тоді, коли це здається неможливим. З Його уст і для нас сьогодні звучить: Не бійся, тільки віруй……

Ісусе, коли моя віра слабне, дай мені силу довірятися Тобі повністю!

Немає коментарів: