21.11.2008

21. 11. Собор архистратига Михаїла
Лк. 10, 16-21
Хто слухає вас, - той мене слухає; і хто гордує вами, - мною гордує; хто ж гордує мною, гордує тим, хто послав мене. 17 Повернулися сімдесят два з радістю, кажучи: Господи, навіть біси коряться нам через твоє ім'я. 18 Він сказав їм: Бачив я сатану, що, наче блискавка, з неба впав. 19 Ось дав я вам владу наступати на зміїв і скорпіонів, на всю ворожу силу, - і ніщо вам не пошкодить. 20 Одначе не радійте тим, що вам підкоряються духи, але радійте, що імена ваші записані на небі. 21 Тієї години [Ісус] звеселився Святим Духом і сказав: Прославляю тебе, Батьку, Господи неба й землі, бо приховав ти це від премудрих та розумних і відкрив те немовлятам. Так, Батьку, бо так було тобі до вподоби.

… звеселився Святим Духом…
Можливо, нам так здається, що в нашому християнському житті багато чого вже статися не може! Помилка!!! Пригадаймо собі ставлення дітей та вчімося тішитися та звеселятися в Божому Дусі вже сьогодні. А Бог нам виявить речі, які нас ще здивують та дуже потішать!!! Чи вартує за це старатися , чи ні?!
бо приховав ти це від премудрих та розумнихМогло би нам видатися, що Бог не любить мудрих та обдарованих людей! Нічого подібного. Розум, мудрість, вченість, є Його дарами любові до нас. Ісус нам лише нагадує, що коли приходимо перед Боже лице зі своїми проханнями, проблемами та переживаннями - покора нам підходить більше!
Так, Батьку, бо так було тобі до вподоби… Попробуймо приходити до Господа з проханням, щоб нам допоміг знайти в собі те, що не є згідно з Його волею, щоб нам дав силу мінятися на Його образ та подобу!

Небесний Отче, хочу Тобі подобатися, тому прошу, допоможи мені жити так, як нас вчить Ісус.

Немає коментарів: