12.01.2009

12.01. Анісії мчц.
Мр. 8, 11-21
... Учні ж забули взяти хліба – мали з собою лиш один хліб у човні. І наказував їм, кажучи: “Глядіть, бережіться фарисейської закваски Іродової!” І стали перемовлятись про те, що не мають хліба. Ісус довідавшись про те, каже до них: “Чого перемовляєтесь про те, що хліба у вас нема? Невже ж іще у вас нечуле серце? Маючи очі – не бачите? Маючи вуха – не чуєте? Не пам’ятаєте, як я ламав п’ять хліб на п’ять тисяч? Скільки ви повних кошиків із куснями зібрали?” – “Дванадцять” – кажуть йому. ..
.


Часто різні попередження застерігають нас перед небезпекою. Обережно: сходинка! Обережно: можуть падати каміння! Вхід заборонений!
Ісус застерігає учнів перед фарисейською закваскою. Добре знає плід їхнього діяння, тому не завжди каже їм «гарненькі» слова. Якщо думаємо, що нас це не стосується, то дуже помиляємося!!! В кожному з нас спить маленький “фарисейчик”, який деколи так попереплутує наші слова, вчинки та думки, що ми про себе скажемо: «Як я це зміг сказати? Це був не я!»
Фарисеї не вимерли. Живуть навколо нас і в нас! Вони є ревними, деколи аж занадто, але їхнє серце є далеким від Бога. Довго сидять в храмі, лише щоб звернути увагу оточуючих. Під час молитви вони спостерігають більше за поведінкою інших, ніж дивляться на свою. Люблять Бога над усе, але ближнього не можуть навіть побачити. Що на це говорить Бог? Чули ми Його в сьогоднішній Євангелії досить конкретно.
Добре сьогодні перевірю своє християнство.

Чи і я не ношу в собі щось з тої фарисейської закваски?

Господи, покажи мені, що у мені є фарисейське і чого маю з Твоєю поміччю позбавлятися?

Немає коментарів: