29.01.2009

29.01.2009 Поклін чесним оковам св.. ап. Петра
Мр. 11, 27-33
І прийшов знов у Єрусалим. І коли він ходив у храмі, підійшли до нього первосвященики й книжники та старші й кажуть до нього: «Якою владою чиниш таке? Хто дав тобі владу це робити?» Ісус же відказав їм: «Спитаю я вас одну річ; дайте мені відповідь, то і я скажу вам, якою владою я це чиню. Йоанове кришення було з неба чи від людей? Відповічте мені.» Вони почали міркувати між собою і говорити: «Якщо відповімо: з неба, - то скаже: чому ж ви не повірили йому? А скажемо: Від людей, - лячно народу, - всі бо вважали Йоана, що він пророк. І відповіли Ісусові: «Не знаємо». Ісус же відказав їм: «То і я вам не скажу, якою владою я це роблю».
…Якою владою чиниш таке? Хто дав тобі владу це робити?
.
.. Коли Ісус вигнав продавців з храму, законники це не могли перенести. Вони пішли до Ісуса, який їм ніби «втручається не в своє діло», з питанням, яке ми щойно прочитали. Та Христос не вважав їх гідними, щоб їм відкрити свою міць. Але зробив це перед учнями: «Дана мені всяка влада на небі і на землі» (Мт. 28, 18). Тому всі наші думки, як от: чому нас Церква обмежує? Ніхто нам не може нічого заборонити! Так не можливо жити! - є такі самі, як питання законників.
…дайте мені відповідь, то і я скажу вам, якою владою я це чиню… Думки законників є нам знайомі з Євангелія. Дослівно вони «заплуталися» у своїх думках, тому шукали як з того вийти! Ісус знав їх думки… і знає добре і наші! Якщо хочемо будь-що приховати від нього, немає сенсу. Навпаки, тішмося, що є хтось, хто нас добре знає, бажає нам допомогти та виявити нам свою любов.

Намагатимуся бути однозначним та простим.

Господи Ісусе, даруй мені спокій при вирішенні проблем, так як Ти це вмів зробити у відповіді законникам у храмі.

Немає коментарів: