22.01.2009

22.01.2009 Полієвкта мч.
Мр. 10,17-27
…Тоді Ісус, глянувши на нього, полюбив його і сказав йому: Одного ще тобі бракує: піди, продай усе, що маєш, роздай бідним, і будеш мати скарб на небі; тоді приходи, візьми хрест і йди слідом за Мною. Той, засмучений тим словом, відійшов вельми зажурений, мав бо великі багатства. Ісус, глянувши навколо, сказав до Своїх учнів: Як тяжко тим, що мають багатства, увійти в Царство Боже! Учні були здивовані цими словами. Тоді Ісус знову заговорив до них кажучи: Діти, як тяжко тим, що покладаються на багатства, увійти в Царство Боже. Легше верблюдові пройти крізь вушко голки, ніж багатому ввійти в Царство Боже. Дивувалися вони ще більше і один до одного казали: Хто ж тоді може спастися? Ісус, глянувши на них, мовив: У людей це неможливо, але не в Бога; у Бога все можливо.


Це слова самого Ісуса Христа. Не лише нам вони здаються твердими. Нашою першою думкою може бути - як Ісус може від нас цього вимагати? Може нам здаватися, що Ісус хоче за всяку ціну взяти наші гроші, наші гарні хати, зручності різного виду. Але багатством не мусять бути великі гроші у банку, дорога машина…Багатою людина стає також тоді, коли дає всі свої сили для того, щоб здобути багатство, але вона може не бачити біду ближніх біля себе, тих, котрим Бог хоче через неї допомогти!
Багата людина має уже у своєму серці одне царство, Бог там вже не знаходить вільного місця. Приймімо це Боже слово як скерування на те, щоб подивитися до кожного куточка свого серця, для того, щоб побачити яке «багатство» в нас забороняє Богу зайняти перше місце. Почнімо з «перевірки» в серці, у гаманці, у шафках, гаражах … вже сьогодні.
Подумаю, що є моїм найбільшим багатством, що мене найбільше прив’язує.
Господи Ісусе, дай мені силу розпочати виправлятися вже сьогодні, щоб колись перейти вушком Божої голки і дістатися до Небесного царства.

1 коментар:

Катя сказав...

Мене у цьому розважанні дуже вразило: "Ісус поглянув на Нього з любов"ю" (Мр.10,21)
Так вразили, що я цілий день думаю про це.
Мені важливо:
*навіть якщо я не зможу зважитись на певний крок - Ісус мене любить!

*навіть якщо мені не зовсім виходить в моєму духовному зрості - Ісус мене любить!

*я знаю, що б зі мною не сталося, що б я не натворила - Ісус мене любить!

* я можу прийти до Нього такою якою я є , з усім,що маю, з усім що мені вдалося і з моїми невірностями, бо знаю - Він подивиться на мене з любов"ю.

*я не мушу нічого ховати від Нього, мої труднощі, розчарування, невдачі, бо знаю, - Він мене зрозуміє і ПОДИВИТЬСЯ З ЛЮБОВ"Ю.

* Те, що Він ЗАВЖДИ мене любить без жодних умов спонукає мене бути вірною, принаймні старатися. Якби Він не дивився ЗАВЖДИ на мене з любов"ю, я б не мала сили-я б Йому не довіряла - я б його боялася- боялася тих всіх вимог - я б не змогла йти за Ним!

І мені здається, можливо той юнак, відійшовши від Ісуса, все ж колись пішов за Ним чи принаймні все життя думав про Нього, тому що Ісус Подивився на нього З ЛЮБОВ"Ю. ЦЕ ТАК ВАЖЛИВО!