14.01.2009

14.01. Обрізання Г.Н.І.Х., Новий рік, Василія
Лк. 2, 20-21.40-52
20. А пастухи повернулися, прославляючи й хвалячи Бога за все, що чули й бачили, так, як їм було сказано.
21. Як сповнились вісім день, коли мали обрізати хлоп’ятко, назвали його Ісус – ім’я, що надав був ангел, перше, ніж він зачався в лоні.
40. Хлоп’я ж росло й міцніло, сповнюючися мудрістю, і Божа благодать була на ньому.
41. Батьки його ходили щороку в Єрусалим на святоПасхи. 42. І як йому було дванадцять років, вони пішли, як був звичай на свято. 43. Коли минули ті дні, і вони поверталися, то хлопчина Ісус зостався у Єрусалимі; батьки ж його про те не знали. 44. Гадаючи, що він у гурті, вони пройшли день дороги й аж тоді почали його шукати між родичами та знайомими, 45. а, не знайшовши, повернулися в Єрусалим, щоб там його шукати. 46. Через три дні знайшли його у храмі, як він сидів серед учителів та слухав і запитував їх. 47. Усі ті, що його слухали, чудувались його розумові й відповідям. 48. Побачивши його, вони були здивовані, й сказала йому його мати: «Дитино, чому ти це так зробив нам? Ось батько твій і я, боліючи, тебе шукали». 49. Він же відповів їм: «Чого ж ви мене шукали?Хіба не знали, що я маю бути при справах Отця мого?» 50. Але вони не зрозуміли слова, що він сказав їм.
51. І він пішов з ними й повернувсь у Назарет і був їм слухняний. А мати його зберігала всі ці слова у своїм серці. 52. Ісус же зростав мудрістю, літами й ласкою в Бога та людей.<
/span>

«Дитино, чому ти це так зробив нам?.
.. Скільки разів таке питання могло б йти від Небесного Отця до нас? Спробуймо питання поставити трошки інакше. Наступив новий рік. Що я в ньому можу зробити для Бога? Де нас найчастіше знаходив Небесний Батько? Біля телевізора, в іграх, в недобрій компанії…? Або в молитві, помочі друзям, родичам…?
Є Новий рік. Подумаймо як його пережити щодо Бога, себе та інших людей. Що з Божою поміччю можу змінити? Божі обійми є відкриті кожень день нового року.

Небесний Отче, простягаю мої руки до Тебе. Керуй моїм життям, щоб я крокував до неба.

Немає коментарів: