07.02.2009

07 лютого, субота – Ів 10,9-16
Св. Григорія Богослова

Сказав Господь юдеям, які до нього прийшли: Я – ворота. Хто ввійде через мене, спасеться. Він увійде, вийде, і знайде пашу.
Злодій не приходить, хіба щоб красти, вбивати, вигублювати. Я прийшов, щоб мали життя, і мали його вповні. Я – добрий пастир. Добрий пастир життя своє дає за овець. Наймит, який не пастир і якому вівці не належать, бачить вовка, що надходить, і кидає вівці та біжить геть; і вовк хапає їх і розполохує. Наймит же втікає, бо він наймит і не дбає про вівці. Я – добрий пастир, і знаю своїх, і мої мене знають. Отець мій знає мене, і я знаю Отця; я життя моє кладу за мої вівці. Ще й інші вівці я маю, що не з цієї кошари; і їх мушу привести: вони почують мій голос, і буде одне стадо й один пастир.


В сьогоднішній Євангелії нам Ісус пропонує перейти воротами, котрими є Він сам! Дорога за ним не триває лише якийсь час. Найкращим є прийняти Його на ціле життя. Через ці ворота мусимо перейти, якщо хочемо відчути безмежну Божу любов. Ісус, як Добрий Пастир, знає нас дуже добре. Якщо свобідно вступаємо в Його огорожу, з любов’ю нас бере на плечі, щоб охороняти та допомагати нам.
Живемо в періоді, коли маємо багато різних голосів, які нас кличуть. Деколи, можливо, не вміємо зорієнтуватися в добрих та злих пропозиціях. Якщо виберемо інший голос, крім голосу Ісуса, мусимо пам’ятати, що будемо відчувати неспокій, приваблюватиме нас робота, бігання за майном. Будемо ганяти з однієї діяльності до іншої, аж поки впадемо замучені та втомлені.
Якщо даю сьогодні шанс Ісусові, щоб поступово заспокоїв мою невпевненість, неспокій, сумніви, страх, Він, добрий Пастир, своєю присутністю наповнить моє життя сенсом, принесе мир та любов!!!

За яким голосом крокую я? Вмію поступово довірятися Доброму Пастирю?

Господи Ісусе, повністю Тобі сьогодні віддаю своє серце, Ти будь для мене Добрим Пастирем та супроводжуй мене ціле життя.

Немає коментарів: