21.02.2009

21 лютого, субота (заупокійна) – Лк 21,8-9.25-27.33-36
Вмч. Теодора Стратилата, прор. Захарії Серповидця

8. Він же відповів: «Глядіть, щоб вас не звели: багато бо прийде в моє ім’я і буде казати: Це я, – і: Час наблизився. Не йдіть слідами за ними. 9. Коли почуєте про війни та розрухи, не страхайтеся, бо треба, щоб це сталося спершу, але кінець не зараз».
25. І будуть знаки на сонці, місяці й на зорях, а на землі переполох народів, стривоження шумом моря та його хвилями. 26. Люди змертвіють від страху, очікуючи те, що на світ надійде, бо захитаються небесні сили. 27. Тоді побачать Сина Чоловічого, що йтиме у хмарі з силою і славою великою. 33. Небо й земля проминуть, слова ж мої не пройдуть.
34. Зважайте на самих себе, щоб часом серця ваші не обтяжилися обжирством, пияцтвом та життєвими клопотами, і щоб той день не впав на вас зненацька, 35. немов сітка, бо він прийде на всіх, які живуть на поверхні всієї землі. 36. Будьте чуйні, отже, і кожного часу моліться, щоб мати змогу уникнути всього того, що має збутися, і стати перед Чоловічим Сином».


… Зважайте на самих себе, щоб часом серця ваші не обтяжилися обжирством, пияцтвом та життєвими клопотами…Ісус дуже добре знає, як нас вміють захопити щоденні турботи та потреби настільки, що ціле життя та весь наш час підпорядкуємо їх виконанню. Швидко нами оволодіває стрес, зростає неспокій, нагадує про себе втома, замученість та ми вже не бажаємо духовних потреб…
…Будьте чуйні, отже, і кожного часу моліться, щоб мати змогу уникнути всього того, що має збутися, і стати перед Чоловічим Сином»… Зроблю одну конкретну постанову, щоб Ісус зміг наповнити моє серце. Бо Він є любов та любов не думає лише про себе та свої потреби.… Чуваймо!

Господи Ісусе, допоможи мені, щоб моє серце не обтяжилося обжерством, пияцтвом, гордістю, захланністю та життєвими клопотами, але дай, щоб вже сьогодні я Тобі служив з серцем повним любові!

Немає коментарів: