27.02.2009


27 лютого, п’ятниця – Мт 11,27-30
Прп. Авксентія, прп. Константина

27. Все передане мені моїм Отцем, і ніхто не знає Сина, крім Отця, і Отця ніхто не знає, крім Сина, та кому Син схоче відкрити.
28. Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас. 29. Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. 30. Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий».

…Прийдіть до мене, всі втомлені й обтяжені
,…Ісус з безмежною любов’ю відкриває нам свої обійми. Знає про наші невдачі, неоплачені рахунки, про нашу роботу, про навчання, яке нам здається важким… Він бачить, що часто є того для нас забагато. Тому нам говорить про своє милосердя та прощення, коли падаємо, про свою підтримку, коли відчуваємось слабкими.
…Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене… Не вимагає від нас нічого такого, щоб сам не випробував, не дає нічого понад наші сили! Не дозвольмо, щоб нас повністю поглинув цей світ своєю метушнею, яка в ньому панує, але шукаймо відпочинку своєї душі в Ісусовій близькості.

Маю відвагу та бажання нести свої хрести з Ісусом?

Немає коментарів: