19.04.2009

19.4. Воскресіння Христове
Ів.1,1-17
1. Споконвіку було Слово, і з Богом було Слово, і Слово було –Бог.
2. З Богом було воно споконвіку.
3. Ним постало все, і ніщо, що постало, не постало без нього.
4. У ньому було життя, і життя було – світло людей.
5. І світло світить у темряві, і не пойняла його темрява.
6. Був чоловік, посланий Богом, ім’я йому –Йоан.
7. Прийшов він свідком – свідчити про світло, щоб усі з-за нього увірували.
8. Не був він світло – був лише, щоб свідчити світло.
9. Справжнє то було світло – те, що просвітлює кожну людину. Воно прийшло у цей світ.
10. Було у світі, і світ ним виник – і світ не впізнав його.
11. Прийшло до своїх, – а свої його не прийняли.
12. Котрі ж прийняли його – тим дало право дітьми Божими стати, які в ім’я його вірують;
13. які не з крови, ані з тілесного бажання, ані з волі людської, лише – від Бога народилися.
14. І Слово стало тілом, і оселилося між нами, і ми славу його бачили – славу Єдинородного від Отця, благодаттю та істиною сповненого.
15. Свідчить про нього Йоан, і проголошує, промовляючи: «Ось той, про кого я говорив:Той, що йде за мною, існував передо мною, був раніше за мене».
16. Від його повноти прийняли всі ми – благодать за благодать.
17. Закон бо був даний від Мойсея, благодать же й істина прийшла через Ісуса Христа.


…Котрі ж прийняли його – тим дало право дітьми Божими стати… цей простий вірш нам пояснює, що Ісус є найбільшим даром для нас, людей. Нашим завданням є лише прийняти Його та вірити в Нього. Він прийшов як людина і сьогодні нам показує, що одночасно є всемогутнім Божим Сином. Він обдаровує нас своїми ласками та правдою, яких потребуємо, щоб перемогти гріх та назавжди з’єднатися з Ним. За словами Івана, повірити в Христа і прийняти Його до свого життя, означає дати Йому перше місце, слухати Його слово, перемінюватися Його любов’ю…

Ісус сьогодні знову до нас приходить. Пропонує нам спасіння. Яким є моє серце? Чи я охоче Його приймаю?

Немає коментарів: