29.04.2009

29.4. Мучениць Агапії, Ірини й Хіонії
Ів. 5,17-24
17. А Ісус їм відрік: «Отець мій творить аж по сю пору, тож і я творю». 18. За те ж юдеї ще дужче заповзялися, щоб убити його – не тільки за те, що суботу порушував, а й за те, що Бога своїм Отцем називав, робивши себе рівним Богові.
19. І відповів їм Ісус, кажучи: «Істинно, істинно говорю вам:Не може Син нічого робити від себе самого, коли не бачить, що й Отець те саме робить. Бо що той робить, те так само й Син робить. 20. Отець бо любить Сина й усе появляє йому, що сам чинить. І більші від цих діла появить йому, щоб ви дивувалися. 21. Бо як Отець воскрешає померлих і оживлює, так і Син дає життя, кому захоче. 22. Отець бо не судить нікого, а Синові дав він суд увесь, 23. щоб усі почитали Сина так, як Отця почитають. Хто Сина не почитає, той не почитає Отця, який послав його. 24. Істинно, істинно говорю вам: Хто слухає моє слово й у того вірує, хто послав мене, – живе життям вічним, і на суд не приходить, бо від смерти перейшов у життя
.


Якщо уважно прочитали ці слова, напевно зауважили, що часто повторюються слова – робити, робить, показати, показує – і це не випадково.
…Не може Син нічого робити від себе самого, коли не бачить, що й Отець те саме робить. Бо що той робить, те так само й Син робить…Ісус і нас сьогодні попереджує, що найкраще доведемо свою віру та любов Богові, якщо будемо наслідувати Його вчинками. Ми постійно мали б питатися: чи подібний тепер я до Ісуса? Чи вчинив би Він тепер так, як я? Чи сказав би це такими словами? Чи пішов би там, де тепер я іду?
Боягузом є той, хто боїться чинити правильно.

Господи, дякую Тобі за приклад єдності між Тобою і Батьком. Дай нам силу, щоб ми уподібнювалися до Тебе не лише сьогодні, але ціле наше життя.

Немає коментарів: