01.10.2009

01 жовтня, четвер – Мк 11,27-33
Преп. Євменія, єп. Гортинського

І прийшли знов у Єрусалим. І коли він ходив у храмі, підійшли до нього первосвященики й книжники та старші й кажуть до нього: "Якою владою чиниш таке? Хто дав тобі владу це робити?" Ісус же відказав їм: "Спитаю я вас одну річ; дайте мені відповідь, то і я скажу вам, якою владою я це чиню. Йоанове хрищення було з неба чи від людей? Відповіжте мені." Вони почали міркувати між собою й говорити: Якщо відповімо: З неба, - то скаже: Чому ж ви не повірили йому? А скажемо: Від людей, - лячно народу, - всі бо вважали Йоана, що він пророк. І відповіли Ісусові: "Не знаємо." Ісус же відказав їм: "То й я вам не скажу, якою владою я це роблю."

…підійшли до нього первосвященики й книжники та старші й кажуть до нього: "Якою владою чиниш таке? Хто дав тобі владу це робити?
"
… Якщо би ці «учні» уважно дивилися на Ісусове діяння, чуда, якщо б добре слухали Його Слова, напевно не питали б таку зрозумілу річ. А що ми? Скільки разів ми вже роздумували над деякими вимогами Євангеліє, або церковними наказами, як над чимось, що нас тільки зв’язує та не дає «вільно дихати»? Яким правом забороняє нам жити грішно в подружжі, використовувати інших для своєї користі? Подумаймо, але також шукаймо, як до сьогоднішнього світу принесемо порозуміння, Христову любов, прощення…
Власний приклад, добра порада, підтримуюче слово, це наближає до Ісуса не лише нас, але й тих, котрі з нами зустрічаються.

Немає коментарів: