13.10.2009

13 жовтня, вівторок – Лк 5,12-16
Свщм. Григорія, єп. Великої Вірменії
* молодіжні чування в ц.Покрови від 1845

І от, як він був в однім з міст, з'явився чоловік, увесь у проказі. Побачивши Ісуса, він упав ниць і почав його благати: “Господи, якщо ти хочеш, можеш мене зробити чистим.” Ісус простягнув руку, доторкнувсь до нього і каже: “Хочу, очисться!” І вмить покинула його проказа. І наказав йому: “Нікому не говори, але йди та покажись священикові і принеси дар за твоє очищення, як наказав Мойсей, їм на свідоцтво.” Чутка про нього ширилась дедалі більше, і сила людей збігалася, щоб його почути й вилікуватись від своїх недуг. Та він відходив у місця самітні й молився.

…з'явився чоловік, увесь у проказі
Проказа за часів Ісуса відбирала людям не лише здоров’я, гідність, але й родину, дружні відносини… Щоб не заразити інших, хворий мусив відійти…
Побачивши Ісуса, він упав ниць… Проказа, така, яка була за часів Ісуса нам не загрожує. Але є проказа, якою можемо всі заразитися на кожному кроці – проказа гріха. Відділяє нас від Бога і від родини Божих дітей. «Деформує» нашу душу і впливає на наші думки, слова, вчинки…
…“Господи, якщо ти хочеш, можеш мене зробити чистим… Якщо в собі відчуємо перші ознаки прокази гріха, шукаймо Ісуса, щоб своєю міццю перемінив темноти нашого гріха на світло Божої присутності та любові. Слова: Хочу, очисться! звучать над нами після кожної щирої тайни покаяння.

Що зроблю, якщо відчую в собі проказу гріха? Я байдужий, або я шукаю Ісуса?

Немає коментарів: