15.10.2009

15 жовтня, четвер – Лк 6,12-19
Свщм. Кипріяна; муч. Юстини; преп. Андрія

Тими днями він вийшов на гору молитись і провів усю ніч на молитві до Бога. А як настав день, "покликав своїх учнів і вибрав з них дванадцятьох, яких назвав апостолами: Симона, якого назвав Петром, Андрія, його брата, Якова, Йоана, Филипа, Вартоломея, Матея, Тому, Якова, сина Алфея, Симона на прізвище Зилота, Юду, сина Якова та Юду Іскаріотського, який став зрадником. Зійшовши з ними, він став на рівнім місці, й була там велика сила його учнів і людей вельми багато з Юдеї та з Єрусалиму, і з побережжя Тиру та Сидону. Вони прийшли послухати його й оздоровитись від своїх недуг; і всі ті, що їх мучили нечисті духи, теж оздоровлялись. Увесь народ намагався його торкнутися, бо сила виходила з нього й усіх оздоровляла.

…Тими днями він вийшов на гору молитись
Тут маємо приклад як вирішувати наші життєві ситуації, випробування, непорозуміння, падіння, проблеми на роботі, а також, як приймати хвилини радості… Вийти «на гору» , це означає скерувати свої думки до неба, до нашого Бога!
…і провів усю ніч на молитві до Бога
… Знаєш, Господи, знову я був лінивий, знову зайшов в Інтернеті на сторінку, яка є загрозою для моральної чистоти, егоїзм мені не дозволив поділитися з однокласниками… Господи, мій чоловік думає тільки про свою роботу, він є егоїстом, всі домашні турботи лишає на мене…Мій Ісусе, знаєш, діти мене не слухають, жінка думає тільки про найновішу моду, про свою фігуру, не знаходжу дома миру і спокою, на роботі одні проблеми…Господи, я знову отримав двійку, як маю це сказати батькам? Що маю робити Ісусе?... і провів усю ніч на молитві до Бога…

Знайду сьогодні хоч одну хвилину, щоб побути з Богом.

Господи Ісусе, навчи мене молитися так, як Ти молився до свого Отця.

Немає коментарів: