09.02.2010

09 лютого, вівторок – Ів. 10,9-16
Перенес. мощей свят. Йоана Золотоустого

Я - двері. Хто ввійде крізь мене - спасеться. Увійде він, вийде -і знайде пасовисько! Не приходить злодій, хіба щоб красти, вбивати, вигублювати. Я прийшов, щоб мали життя - щоб достоту мали. Я - добрий пастир. Добрий пастир життя своє за овець покладе. Наймит, що не є пастир, якому вівці не належать, - бачить вовка, що надходить, та й полишає вівці і біжить геть. А вовк хапає їх і розполохує. Бо він - наймит і не турбується вівцями. Я ж - добрий пастир і знаю своїх, а мої мене знають. Як Отець мій мене знає, і я знаю Отця, і життя своє кладу я за моїх овець. Ще й інші вівці я маю, що не з цієї кошари. Я і їх мушу привести, і вчують вони мій голос, - і буде одне стадо й один пастир!


Ісус сьогодні постає перед нами як добрий пастир, котрий здатний заради нас жертвувати все, лише щоб ми осягнули вічне життя! Кличе нас думати над Його добротою, над тим, якою великою любов’ю кожного з нас бере на свої плечі, щоб нам показати, що кожен з нас має для Нього безмежну ціну. Повірмо Його любові та милосердю. З довірою ходімо за Ним, слухаймо Його голос через Боже Слово та через тих, які нам Його заступають.

Є для мене Ісус Добрим Пастирем? Іду за ним щоденно з охотою, чи тільки тому, що мушу, або тому, що всі йдуть?

Ісусе, Ти за мене поклав своє життя, я його сьогодні кладу в Твої руки та хочу за Тобою крокувати всюди, куди мене поведеш.

Немає коментарів: