16.02.2010

16 лютого, вівторок – Мт. 26,14-25
Симеона Богоприємця і Анни Пророчиці

Тоді один із дванадцятьох, що звався Юда Іскаріотський, подався до первосвящеників і каже: “Що хочете мені дати, і я вам його видам?” Ті відважили йому тридцять срібняків. І з того часу він шукав доброї нагоди, щоб його видати. Першого дня Опрісноків приступили учні до Ісуса й питають: “Де хочеш, щоб ми приготовили тобі їсти Пасху?” Він відповів їм: “Ідіть до такого ось одного в місто й скажіть йому: Учитель каже: Час мій близько, тож у тебе споряджу Пасху з учнями моїми.” Учні зробили так, як їм звелів Ісус, і приготовили Пасху. Коли ж настав вечір, сів він до столу з дванадцятьма учнями, і коли вони їли, він промовив: “Істинно, кажу вам: Один з вас мене зрадить.” Засмучені глибоко, почали кожний з них запитувати його: “Чи то часом не я, Господи?” Він відповів: “Хто вклав зо мною руку в миску, той мене зрадить. Син Чоловічий іде, як написано про нього, та горе тому чоловікові, що зрадить Сина Чоловічого! Ліпше було б тому чоловікові не народитись!” А Юда, зрадник його, і собі озвався: “Чи то часом не я, Учителю?” Каже Ісус до нього: “Ти мовив.”

…“Істинно, кажу вам: Один з вас мене зрадить”…
Попробуймо уявити цю ситуацію повністю. Сидимо з апостолами біля столу та чуємо знайомі слова Ісуса: Один з вас мене зрадить. Апостоли дивилися один на одного, та зі смутком, а також напевно і з острахом несміливо питалися Ісуса: “Чи то часом не я, Господи?”
Хто вклав зо мною руку в миску, той мене зрадить… Щось подібного можемо пережити тоді, коли приймаємо Ісуса в Євхаристії. Напевно не маємо ні найменшого наміру зрадити Ісуса. Ми є щасливі, що Його прийняли, що ми є близько біля Нього… Але в щоденних ситуаціях багато разів «збільшуємо» черги тих, котрі зраджують тяжким, або легким гріхом, прив’язаністю до когось або до чогось, лінню, обмовлянням, не любов’ю… Але кожен, хто приймає Ісуса, дістає силу воювати проти спокус та диявола.
Дякуймо сьогодні Ісусові за Його милосердну любов та попросімо Його, щоб ніколи не були правдивими для нас Його слова: Горе тому чоловікові, що зрадить Сина Чоловічого!

Попросімо Його, щоб нам показував правильну дорогу, щоб міняв наші серця за Його серцем.

Немає коментарів: