02.07.2009

02 липня, четвер – Мт.11,27-30
Ап. Юди, брата Господнього

27. Все передане мені моїм Отцем, і ніхто не знає Сина, крім Отця, і Отця ніхто не знає, крім Сина, та кому Син схоче відкрити.
28. Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас. 29. Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. 30. Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий».


Серед наших турбот та проблем, не вирішених суперечок, переживань за сім’ю, різних болях, непевності на роботі, Ісус нас кличе з великим миром та ще з більшою любов’ю взяти свої щоденні хрести та крокувати зі всім, що переживаємо, до нього!
Звернімо увагу, як Бог нас кличе, щоб ми вчилися від Нього. Бо наслідування Ісуса не означає лише купу наказів, але й усвідомлення, що тільки Бог нас може опромінити світлом та любов’ю, які нам дають силу жити Його волею.
Ісус не кличе лише святих, монахів, священиків, але Його заклик звучить до всіх, без винятку.
Чим важчий хрест ми несемо, чим більше ми самотні, тим ближче до нас Бог! Відчуймо Його близькість…

Чи дозволю Ісусові, щоб мені допоміг?

Господи Ісусе, бажаю Твоєї близькості та любові!

Немає коментарів: