25.07.2009

25 липня, субота – Мт 10,37-11,1
Мчч. Прокла й Іларія; преп. Михаїла Малеїна

37. Хто любить батька або матір більше, ніж мене, той недостойний мене. І хто любить сина або дочку більше, ніж мене, той недостойний мене. 38. Хто не бере свого хреста й не йде слідом за мною, той недостойний мене. 39. Хто своє життя зберігає, той його погубить; а хто своє життя погубить задля мене, той його знайде.
40. Хто вас приймає, той мене приймає; а хто мене приймає, той приймає того, хто мене послав. 41. Хто приймає пророка, тому що він пророк, той одержить пророчу нагороду, і хто приймає праведного, тому що він праведний, той одержить праведничу нагороду. 42. Хто напоїть, як учня, одного з цих малих тільки кухликом холодної водиці, істинно кажу вам, той не втратить своєї нагороди».
1. Коли Ісус скінчив настановляти дванадцятьох своїх учнів, пішов звідти навчати й проповідувати по містах їхніх.

Немає коментарів: