11.08.2009

11 серпня, вівторок – Мт 21,23-27
Муч. Калиніка

23. А коли він увійшов у храм і почав навчати, прийшли до нього первосвященики і старші народу і мовили: «Якою владою ти це чиниш?Хто тобі дав цю владу?» 24. Ісус у відповідь сказав їм: «Я теж спитаю вас про одну річ, і як ви мені на неї відповісте, то й я вам теж скажу, якою владою я творю це. 25. Йоанове хрищення – звідки було? З неба чи від людей?» Вони почали розмірковувати між собою: «Якщо ми скажемо: З неба, – то він нам скаже: Чого ж тоді ви не увірували в нього? 26. А скажемо, що від людей, – страхаємося народу, всі бо Йоана вважають за пророка». 27. Тож вони відповіли Ісусові: «Не знаємо». Тоді й він мовив їм: «То й я вам не скажу, якою владою я творю це
.


Багато з нас і тепер ставлять подібні запитання Ісусові і Його Церкві: «Якою владою і чому від нас вимагаєте зречення багатьох речей, які нам пропонує теперішній світ? Чому маємо обмежуватися, жити чисто, наші слова мають бути цензурними, наші зустрічі з особами протилежної статі мають бути безгрішними, чому маємо ділитися з іншими, якщо ми здобули велике майно і хочемо його використовувати для зручностей і комфорту,… чому? Хто Тобі, Христе, дав таку владу?».
Ми б хотіли взяти життя до своїх рук, так як первосвященники і старші з народу, які не визнали Ісуса за Месію. Якщо не хочемо йти дорогою Божої правди, яка єдина веде до Бога, то можемо йти дорогою сумнівів, якою йшли первосвященники.
Але дорога до неба веде через пізнання Божої правди, яка є в Ісусові Христі. Не дозвольмо, щоб на нас хтось негативно вплинув, а робімо все для того, щоб ми не були в натовпі невіруючих.

До якої групи я належу: чи я віруючий, чи постійно сумніваюся?

Господи Ісусе, бажаю належати до тих, які є носіями Твого світла тут, на землі. Дай мені силу розпалювати вогонь віри в інших людях.

Немає коментарів: