24.12.2008

24 грудня, середа – Лк 20,1-8
Прп. Даниїла Стовпника

В той час, як Ісус навчав народ у храмі і звіщав Добру Новину, приступили первосвященики і книжники з старшинами і сказали так до нього: Скажи нам, якою владою ти це робиш, або хто тобі дав цю владу? Він у відповідь сказав: «Я теж спитаю вас одне. Скажіть мені: Іванове хрищення було з неба, чи від людей? Вони так міркували між собою: Як скажемо: З неба, він спитає: Чому ж ви йому не повірили? А як скажемо: Від людей, увесь народ нас поб’є камінням, бо певний, що Іван був пророком. І відповіли: Не знаємо звідки. Ісус сказав їм: І я вам не скажу, якою владою чиню це.

Хитрим питанням священики та фарисеї тільки підтвердили, що їм було байдуже до правди Божої та до її прийняття. Їм лише розходилося про те, аби підловити на чомусь Ісуса, зробити йому неприємність. Бо дуже вже не хотіли вони підкоритися та прийняти Ісуса як Месію, тобто Спасителя. Ми не хочемо поповнювати ряди фарисеїв, які і сьогодні залишаються у темряві, хоч Христове світло дуже ясно світить.
Визнаю, що Ісус є Бог! Вірю Йому та хочу крокувати по Його дорогах. Бажаю бути носієм Христового світла, яке просвітлює моє життя і хочу бути світлом також для тих, яких я сьогодні і впродовж цілого мого життя зустріну.

Декілька разів на день усвідомлю, що маю Христове світло.

Господи, дякую, що Ти мене покликав бути носієм Твого світла
.

Немає коментарів: