30.12.2008

30 грудня, вівторок – Лк 21,12-19
Прор. Даниїла і свв. отроків Ананії, Азарії й Мисаїла

Сказав Госпеодь учням своїм: Стережіться людей, що на вас накладуть руки, і переслідувати будуть, і волочитимуть по синагогах та по тюрмах, водитимуть перед царів і правителів задля імені мого. І це дасть вам нагоду свідчити про мене. Візьміть собі до серця, що вам не треба готуватися наперед, що маєте відповідати, я бо дам вам слово й мудрість, якій ніхто з ваших противників не зможе протиставитись і перечити. Вас видадуть батьки, брати, рідні і друзі, і декому з вас смерть заподіють. Вас будуть ненавидіти всі за моє ім’я. Але й волос з голови у вас не пропаде. Вашою терпеливістю спасете душі ваші.


Ця Євангелія не може залишити нас байдужими. Вислухавши її стає неприємно, аж страшно. Господь не хоче нас наповнювати страхом, але лишає нам заклик, щоб ми дивилися на знаки. Це повторювання звучить з Ісусових уст лише для нашого ж добра.
Господь не обіцяє нам безпроблемного життя. Ми маємо жити так, щоб у випробуваннях вистояти аж до кінця, бо Христос є поруч із нами. Пам’ятаймо, що очікує нас вічне життя у присутності Всемогутнього Бога. Відкриймо своє серце для дій Святого Духа, який нам може допомогти перебороти всі труднощі і відтак отримати вічну нагороду в небі.

Господи, дай, щоб я у кожному випробуванні витримав з Тобою!

Немає коментарів: